Probl. med maximering af vindue
Fra : Kelloggs

Dato : 27-05-01 22:53

Hejsa

Jeg har fået et problem med Explorer. Hver gang jeg åbner en side i et nyt
vindue, bliver det kun åbnet i ca. 98% størrelse. Det gør at jeg tit kommer
til at lukke programmer som ligger bagved vinduet istedet for browseren
Jeg har lige prøvet at installere IE 5.5, men det løste ikke problemet. Er
der nogen som ved hvordan jeg kan løse det ?

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 23:39

Sun, 27 May 2001 23:53:07 +0200, skrev "Kelloggs"
<hip1234@hotmail.com>:

> [...]
>Jeg har lige prøvet at installere IE 5.5, men det løste ikke problemet. Er
>der nogen som ved hvordan jeg kan løse det ?

Kan kun lade sig gøre ved at du trækker i hjørnerne, så det fylder
mest muligt.

IE vil så huske denne indstilling som normal indtil du havner på en
side som vil bestemme dit vindues størrelse, så må du trække i
hjørnerne igen.

Undlad at bruge maksimer.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : kelloggs

Dato : 28-05-01 10:51

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Sun, 27 May 2001 23:53:07 +0200, skrev "Kelloggs"
> <hip1234@hotmail.com>:
>

> Undlad at bruge maksimer.
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
Jamen, jeg vil jo have det maksimalt.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-01 16:58

Mon, 28 May 2001 11:51:08 +0200, skrev "kelloggs"
<hip1234@hotmail.com>:

>Jamen, jeg vil jo have det maksimalt.

Og det gør du ved at trække i hjørnerne, istedet for at maksimere.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Kelloggs

Dato : 28-05-01 21:52

> Og det gør du ved at trække i hjørnerne, istedet for at maksimere.

Jamen, browseren skal gøre det automatisk, som den tidligere har gjort.

Fra : Jacob

Dato : 28-05-01 23:52

Jeg har også lagt mærke til at ny vinduer åbnes med en eller anden underlig
størrelse. Det har tilsyneladende noget at gøre med hvilken størrelse
vinduet havde, da det blev lukket sidst; men det er ikke lykkedes mig at få
det til at åbne maksimeret. Jeg giver dig ret i at 98% er en meget
irriterende størelse, men som jeg ser det bliver du så blot nødt til at
vælge en anden størrelse, der er knap så irriterende.

/Jacob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-01 00:30

Mon, 28 May 2001 22:52:08 +0200, skrev "Kelloggs"
<hip1234@hotmail.com>:

>Jamen, browseren skal gøre det automatisk, som den tidligere har gjort.

Har IE aldrig gjort.

Hvorfor kan du ikke en gang for alle trække i siderne?
Så husker IE det og den vil altid åbne i den størrelse, som du har
vinduet ud til og det kan så være en størrelse, som svarer til
maksimeret.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 22:55

<cut..>

> Undlad at bruge maksimer.

Hvorfor lige det?
--
Best Regards
Santa AKA ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 00:09

Tue, 19 Jun 2001 23:55:20 +0200, skrev "Santa AKA ?"
<xXxUsenet_svend@hotmail.com>:

>Hvorfor lige det?

Det kan man da godt, men så skal jo gøre det, hver gang man
klikker på et link.

Hvis du istedet for trækker i siderne, så vil IE huske den som
normal og så ellers som jeg skrev i mit svar.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Santa AKA ?

Dato : 20-06-01 09:51

> Det kan man da godt, men så skal jo gøre det, hver gang man
> klikker på et link.

Jeg kan godt se det :)

> Hvis du istedet for trækker i siderne, så vil IE huske den som
> normal og så ellers som jeg skrev i mit svar.

Yes, det har jeg fundet ud af :) Jeg har en ven, hvor alting skal være
perfekt... Volumenknappen på hans højtt. skal altid stå "kl. 10" og de andre
knapper "kl. 12" Og hans dokumenter-mappe og Denne computer åbner altid lige
ud for Dokumenter-ikonet på skrivebordet... Sjov fætter, men han har en adsl
512/128 så han er skam fin nok :)

--
Best Regards
Santa AKA ?