Original Athlon 700MHz med 512KB on-die L2~
Fra : Malte Øhlers

Dato : 27-05-01 22:03

Hej,

Er der nogle der kan gi en fornuftig forklaring på det her:

Det jeg åbnet en gammel Athlon 700MHz ( Slot A ), som jeg havde købt en gang
i midten af juni sidste år, så jeg, til min store forbavselse at der ikke
var nogle eksterne L2-cache chips på printet?? Men alle programmer jeg har
testet den med har sagt at der var 512KB L2-cache?? Det ser heller ikke ud
som om at printet er klar gjort til at sætte nogle L2-cache chips der hvor
de normalt sidder, eller nogle andre steder for dan sags skyld!

På kernen står der:

A700CPRDEA
91403370470

0017BPDW