Månske OT - men hvor finder jeg et program~
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 03-05-05 03:10

Jeg savner et smart og helst gratis tegneprogram der kan tegnet "Internet
skyer"
komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Mvh
Allan S: Kristiansen

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-05-05 08:26

> Jeg savner et smart og helst gratis tegneprogram der kan tegnet "Internet
> skyer"
> komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Er der ikke noget med at Visio kan det ? Det er smart men ikke gratis.

Niels Dybdahl

Fra : Ove Lie

Dato : 03-05-05 09:40

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> skrev i melding
> Jeg savner et smart og helst gratis tegneprogram der kan tegnet "Internet
> skyer"
> komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Kanskje (Måske?) noe å prøve?

http://www.networknotepad.com

ingen erfaring.

-Ove

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 03-05-05 11:00

Allan S. Kristiansen wrote:

> Jeg savner et smart og helst gratis tegneprogram der kan tegnet "Internet
> skyer"
> komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Visio er nice, men koster $€£ - alternativ kan du kikke på Dia -

Generel: http://www.gnome.org/projects/dia/
Windows: http://dia-installer.sourceforge.net/

Knus
Regnar

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-05-05 11:01

On Tue, 3 May 2005 04:10:03 +0200, "Allan S. Kristiansen"
<ask@ask-service.dk> wrote:

> Jeg savner et smart og helst gratis tegneprogram der kan tegnet "Internet
> skyer"
> komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Visio synes at være 'markedsstandard' (forstået på den måde, at de
fleste bruger det). Det er OK uden at være fremragende, men det er
ikke gratis.

-A

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 14:28

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> wrote in message
> [...]
> skyer"
> komputere, routere m.v. hvor finder jeg det?

Kig eventuelt på
http://www.smartdraw.com
Der er en gratis 30 dages trial. Har ikke selv prøvet det, men ser ud til at
kunne det du søger.

-Martin

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 04-05-05 00:27

"Martin Krarup" <martinkrSNABELAmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.smartdraw.com
> Der er en gratis 30 dages trial. Har ikke selv prøvet det, men ser ud til

Takker for alle jeres input kikker på forslagene
mvh
Allan