route 50Mbit
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-05 22:09

Heysa

Er der nogen der ved om min router, en linksys WRT54G er hurtig nok til at
route bredbåndshastighed fra fx comX med 50mbit hvis man bare er et par
brugere.. eller ske det i snøvlefart? I så fald er der nogle routere der er
specielt gode til sådan noget, gerne med gigabit swich indbygget

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 04-03-05 12:38

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> brugere.. eller ske det i snøvlefart? I så fald er der nogle routere der
> er specielt gode til sådan noget, gerne med gigabit swich indbygget

Jeg tror du for svært ved at klare 50Mbit/s med en WRT54G. Den der står ved
siden af mig nu kan tage cirka 35Mbit/s den ene vej (TCP & FDX begge sider).

Målt med IPerf og TPTEST..

/Nikolaj

Fra : Repzak

Dato : 09-03-05 16:54

> [...]
> ved
> siden af mig nu kan tage cirka 35Mbit/s den ene vej (TCP & FDX begge

I dmz?

har lige bestilt en WRT54GS nemmerlig

Kasper

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-03-05 17:06

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev 2005-03-03:
> [...]
> brugere.. eller ske det i snøvlefart? I så fald er der nogle routere der er
> specielt gode til sådan noget, gerne med gigabit swich indbygget

Nu kender jeg ikke linksys men en anden ting du skal overveje er
hvilken slags trafik der kører. 50mbit i http download er meget
nemmere for routeren at klare end 50mbit i p2p programmer.

Martin
med mindre andet er angivet.