Gel varmepuder
Fra : Michael Jensen

Dato : 18-02-05 13:52

Hej NG!

Jeg har købt et par gel varmepuder til min kæreste. Sådan nogle som
indeholder en lille metalchip man knækker, hvorefter de afgiver varme.
De kan så "genoplades" ved at koge dem.

Men er der nogle af jer herinde, der ved hvordan de virker.

De har været genstand for store diskutioner i familien.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Martin Bak

Dato : 18-02-05 15:06

"Michael Jensen" <michael_bo_jensen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men er der nogle af jer herinde, der ved hvordan de virker.
>
> De har været genstand for store diskutioner i familien.

Der er et bud her:

http://thermo-pad.com/how.htm

Martin

Fra : Gert Krabsen

Dato : 18-02-05 17:10

18 Feb 2005 04:52:10 -0800, Michael Jensen <michael_bo_jensen@yahoo.com>
skrev:

> [...]
>
> Men er der nogle af jer herinde, der ved hvordan de virker.
>
> De har været genstand for store diskutioner i familien.

Emnet har været opp e og vende et par gange her i gruppen.

Her er en af de tidligere tråde:

http://www.kandu.dk/dk/news/367343/groupid/10205

mvh

Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : N. Foldager

Dato : 18-02-05 19:45

Michael Jensen:

> Jeg har købt et par gel varmepuder til min kæreste. ...

> Men er der nogle af jer herinde, der ved hvordan de virker.

De virker ganske udmærket. Især hvis hun bruger dem som trusseindlæg.

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-05 01:02

"N. Foldager" <nfoldager-takethisaway@yahoo.com> wrote in message
> Michael Jensen:

> De virker ganske udmærket. Især hvis hun bruger dem som trusseindlæg.

Er der ikke risiko for skoldning, hvis de foldes sammen i indelukke? Varmen
skal spredes og ud.

Elektriske varmetæpper/puder kan lave ildebrand blot de er foldet et par
gange.