Hvilken el. sprøjtepistol ??
Fra : John T.

Dato : 04-05-05 09:35

Hej !
Jeg så engang en elektrisk sprøjtepistol hvor man kunne sprøjte
lige til kanten, kender du den og har du en link ??
John

Fra : Brian Skaarup

Dato : 04-05-05 10:03

John T. wrote:
> Hej !
> Jeg så engang en elektrisk sprøjtepistol hvor man kunne sprøjte
> lige til kanten, kender du den og har du en link ??
f.eks:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1513

Fra : Torben

Dato : 04-05-05 10:50

Er der nogen der har erfaringer med denne, til fx. maling af hele flader
lofter mm. eller er det at foretrække at bruge en rulle ??

Hvordan med udvendig træbeskyttelse ?

/Torben

Fra : Bjørn S

Dato : 04-05-05 16:12

John T. wrote:
> Hej !
> Jeg så engang en elektrisk sprøjtepistol hvor man kunne sprøjte
> lige til kanten, kender du den og har du en link ??
> John

Lige til kanten og masser af støv udenom, BTDT
Wagner FineCoat 650 eller 850 .
Prøv at søg det op via google - grupper her inde, eventuelt via mit
navn, der var en som spurgte om det samme for ca. 1 måneds tid siden.

--
/Bjørn

Fra : John Vedsegaard

Dato : 06-05-05 10:26

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Jeg så engang en elektrisk sprøjtepistol hvor man kunne sprøjte
> lige til kanten, kender du den og har du en link ??
> John
Wagner eller Graco

Men det kan ikke anbefales, de modeller der er til at betale giver næsten
ikke noget farve.

Det er hurtigere at male med rulle eller pensel.

John Vedsegaard

www.taform.dk