Tyverialarm i hus, ringetid udendørs
Fra : Me @ Work

Dato : 03-05-05 11:45

Hej

Simpelt spørgsmål.

Hvor længe må et udendørs horn tilsluttet en tyverialarm hyle hvis
alarmen bliver trigget 1 gang..

Jeg mener det er et par minutter men har et par MEGET stædige
kollegaer der mener det kun er 30 sekunder..

Jeg har søgt på Google men ikke fundet svar, jeg skulle gerne have en
link til den relevante information på nettet ..

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 03-05-05 15:49

30 sek. gælder for bil alarm, så det skal nok passe.

MVH

Henrik

Fra : Kim

Dato : 03-05-05 16:17

Me @ Work wrote:
> Hej
>
> Simpelt spørgsmål.
>
> Hvor længe må et udendørs horn tilsluttet en tyverialarm hyle hvis
> alarmen bliver trigget 1 gang..

Som regel er det max. 3 minutter, men det kan dog variere i de forskellige
politikredse.

Mvh Kim

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-05-05 09:59

"Me @ Work" <not_me@unknown.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har søgt på Google men ikke fundet svar, jeg skulle gerne have en
> link til den relevante information på nettet ..

Mig bekendt må man slet ikke montere udendørs horn mere. Da mine forældre
skulle have en alarm sat op sagde securitas manden at de ikke måtte sætte et
udendørs horn op. De kom "rundt om det" ved at montere den ved siden af en
udluftningskanal. Så den kan sagtens høres udenfor.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005