Olie af fliser/vej?
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 17:47

Min bil har gennem et stykke tid dryppet en del motorolie på fliserne/vejen
hvor bilen holder parkeret, men da drypperiet nu er lavet, vil jeg gerne
have den sorte plet fjernet bedst muligt.

Hvordan anbefales det bedst at fjerne den store sorte plet på
filserne/vejen?

Fra : Gunnar007

Dato : 26-04-05 21:19

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse
> Hvordan anbefales det bedst at fjerne den store sorte plet på
> filserne/vejen?

Se evt indlæg fra den 11 april - Søren and har stillet næsten samme
spørgsmål

Ellers er google din ven.
http://www.google.dk/

Hilsen G

Fra : Brian Skaarup

Dato : 26-04-05 21:25

Mikkel wrote:

> Hvordan anbefales det bedst at fjerne den store sorte plet på
> filserne/vejen?
Sprøjt motorrens på pletten, lad det virke, drys med cement, lad det
sidde et stykke tid, fej cementen væk. Gentag evt. hvis det stadig er sort.

Fra : Finn Christiansen

Dato : 27-04-05 19:32

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse

> Sprøjt motorrens på pletten, lad det virke, drys med cement, lad det sidde
> et stykke tid, fej cementen væk. Gentag evt. hvis det stadig er sort.
Pletten fjerner du lettest ved at udskifte de belægningssten som er ramt.
at regne med at kunne fjerne dem på anden vis er ikke sandsynligt det vil
aldrig kunne lykked 100%
mvh FC