Bukse forlænger
Fra : Filip

Dato : 26-04-05 13:53

Hej

Jeg har et kustume som jeg SKAL kunne passe om 14 dage. Problemet drejer sig
om et par lange herre underbukser som er både for korte i længden og for
smalle i ben-tykkelsen. Jeg har nu været igang med at hænge det op med 5 kg
vægt i benene, i håb om at de derved gerne skulle kunne trækkes længere. Jeg
synes bare ikke det går så godt fantastisk godt og spekulerede på om I havde
nogle ideer. Det er 100% bommuld. Kan man evt gøre det fugtigt og derefter
hænge det til stræk eller vil det blot forværre resultatet og krympe?

Hvad med breden? er der en smart måde man kan udvide dem til at blive lidt
bredere i lårene?

Filip

Fra : Anita

Dato : 26-04-05 14:13

Filip wrote:

> Hvad med breden? er der en smart måde man kan udvide dem til at blive
> lidt bredere i lårene?
>
> Filip

Gå til en kineser-skrædder og lad dem vurdere om buskerne kan lægges ud og
ned...

Venligst Anita

Fra : Filip

Dato : 26-04-05 14:13

Nu er det jo blot et par lange underbukser som ikke har kostet særlig meget,
og som kun er købt til dette ene formål. Derfor vil jeg nødig til at lave
alt for meget, og håber på at disse strækøvelser er tilstrækkeligt.

Filip

Fra : Filip

Dato : 26-04-05 14:07

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-04-05 15:40

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med breden? er der en smart måde man kan udvide dem til at blive lidt
> bredere i lårene?

Køb dog et par nye, eller prøv en genbrugsbutik.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Calle.

Dato : 26-04-05 15:49

Filip wrote:
> [...]
> eller vil det blot forværre resultatet og krympe?
> Hvad med breden? er der en smart måde man kan udvide dem til at blive

Et par nye i rigtige størrelse er nok det nemmeste & billigste i sidste ende
--
Calle.

Fra : Filip

Dato : 26-04-05 16:53

> Et par nye i rigtige størrelse er nok det nemmeste & billigste i sidste
> ende
> --
> Calle.

Desværre er det ikke nemt at få lige dem som jeg skal bruge. De skal være
lyserøde da det er til et kyllinge kustume. Man kunne selvfølgelig farve et
par hvide, meeeeenn. Jeg prøver nu og ser om ikke de lige kan strækkes lidt
mere.

Filip

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-04-05 18:52

On Tue, 26 Apr 2005 17:53:12 +0200, "Filip" <annonym@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>par hvide, meeeeenn. Jeg prøver nu og ser om ikke de lige kan strækkes lidt

Har bedstemor ikke et par reserve
mvh Ebbe

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-04-05 19:17

> [...]
> et par hvide, meeeeenn. Jeg prøver nu og ser om ikke de lige kan strækkes

Det kan de ikke. Du kan højst trække ganske lidt, og stoffet tages fra
bredden.

Mvh Maria