Ridser i næsten ny stålvask
Fra : KBP

Dato : 15-04-05 11:24

Min 1 år gamle køkken vask af rustfrit stål har fået en del ridser. Kan
sådanne poleres op?

MVH Karen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-04-05 11:39

I news:425f962c$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk <KBP>
<kbpHHH@post.tdcadsl.dk> skrev:

> Min 1 år gamle køkken vask af rustfrit stål har fået en del ridser.
> Kan sådanne poleres op?

Ja, med wienerkalk og sprit. Fås hos Matas.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : John T.

Dato : 15-04-05 12:13

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
>I news:425f962c$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk <KBP>

> Ja, med wienerkalk og sprit. Fås hos Matas.
>
> --
> Carsten (3600),

Alm. skurepulver og en svamp gør underværker.
Også godt til daglig/ugentlig rengøring.
John

Fra : Morten DH

Dato : 15-04-05 14:43

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> Ja, med wienerkalk og sprit. Fås hos Matas.

Netto har også lige haft det på tilbud, har set der stadig er en del tilbage
i flere af mine lokale afdelinger

Fra : Calle.

Dato : 15-04-05 16:26

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> I news:425f962c$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk <KBP>

> Ja, med wienerkalk og sprit. Fås hos Matas.
er du i familie med leth?
--
Calle.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-04-05 16:40

I news:N1R7e.1990$UC2.1437@news.get2net.dk <Calle.> <fake@fake.fake>
skrev:

> er du i familie med leth?

:) :)
Næhe., men det er en af hans udgydelser der faktisk virker. (Nok ikke
hans egen ide ;) )
I 'gamle' dage brugte man wienerkalk til at fjerne ridser i bilruder.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Simon

Dato : 15-04-05 13:12

Brug for guds skyld (og din egen) ikke den ru side på en skuresvamp. Jeg
taler af erfaring

Simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : John T.

Dato : 15-04-05 13:31

"Simon" <simonbauer@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Brug for guds skyld (og din egen) ikke den ru side på en skuresvamp. Jeg
> taler af erfaring
>
> Simon

Afslut med skurecreme og den bløde side af svampen !
Taler også af erfaring
(Er Klejnsmed og har arbejdet med alle metaller)
John

Fra : KBP

Dato : 15-04-05 14:27

Mange tak for råd og dåd. Jeg går fluks i Matas.

MVH Karen