Bayer Garden?
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-04-05 14:38

Jeg har lige læst Idé-nyt.
På side 9 reklamerer de for ukrudtsmiddel Bayer Garden. "Med nyt
virkemiddel, der forhindrer ukrudtsfrø i at spire..."

Hvad er det for et stof. På hjemmesiden kan jeg kun se at det indeholder
glyphosat som vi kender det.

Nogen der kan løfte sløret?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-04-05 16:37

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> wrote in message
> [...]
> virkemiddel, der forhindrer ukrudtsfrø i at spire..."
>
> Hvad er det for et stof. På hjemmesiden kan jeg kun se at det indeholder

yep....det indeholder både glyphosat til at tage det der er kommet frem og
diflufenican (DFF) som ligger sig som en hinde over jorden, fliserne og når
så frø spire og sætter skud og gennem den hinde får de DFF på sig og
bekæmpes...det virker ikke mod alt men er godt

om det virker i 6 mdr det kan da godt være men det virker vel mindre og
mindre fra den man sprøjter det ud

MVH

Peter

Fra : Calle.

Dato : 12-04-05 22:00

Peter Andersen wrote:
> [...]
> fliserne og når så frø spire og sætter skud og gennem den hinde får
> de DFF på sig og bekæmpes...det virker ikke mod alt men er godt

Hvordan kan de så sige et det ikke indeholder jordmiddel.
--
Calle.

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-04-05 22:10

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> Hvordan kan de så sige et det ikke indeholder jordmiddel.
> --
> Calle.
Det kan de heller ikke, det er en fejl

Peter