Farvet wc. ????
Fra : John T.

Dato : 10-04-05 10:53

Hej.
Efter renovering af badeværelset, skal vi udskifte wc.
Vi kunne tænke os et cremefarvet, men det er åbenbart
svært at finde.
Er der nogen af jer der ved hvor sådan ét forhandles ?
Har forgæves søgt i Google.
Mvh. John

Fra : Carl Larsen

Dato : 10-04-05 12:13

70'er toiletterne er vel efterhånden en mangelvare.
Prøv i en retro forretning.

--
Hilsen Carl

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-04-05 14:27

I news:425909f7$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk <Carl Larsen>
<cl_news@wingmargin.com> skrev:

> 70'er toiletterne er vel efterhånden en mangelvare.
> Prøv i en retro forretning.

F.eks. http://skave-nedbrydning.dk/

Kig under VVS.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : John T.

Dato : 10-04-05 18:05

"Carsten Finn Rasmussen" skrev i en meddelelse

> F.eks. http://skave-nedbrydning.dk/
>
> Kig under VVS.
>
> --
> Carsten (3600),

Siger tak til Carsten, (og til dem der åbenbart ikke
har andet at foretage sig, det må da være surt
at kede sig sådan ! )
Har sendt en mail til Skave-nedbrydning !
Hilsen John

Fra : Carl Larsen

Dato : 10-04-05 21:48

> Siger tak til Carsten, (og til dem der åbenbart ikke
> har andet at foretage sig, det må da være surt
> at kede sig sådan ! )

Nej da, nogle indlæg er både originale og underholdende.
Omend der også er en hel del lort (retro - ha ha ha)
--
Hilsen Carl

Fra : Armand

Dato : 10-04-05 21:39

Carl Larsen wrote:
> 70'er toiletterne er vel efterhånden en mangelvare.
> Prøv i en retro forretning.

Var dé ikke jadegrønne eller mørkebrune??

--
Armand.

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-04-05 23:30

Carl Larsen <cl_news@wingmargin.com> skrev:

> 70'er toiletterne er vel efterhånden en mangelvare.
> Prøv i en retro forretning.

Der kan man også få hårde hvidevarer - i grønt

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Calle.

Dato : 10-04-05 12:42

John T. wrote:
> [...]
> Vi kunne tænke os et cremefarvet, men det er åbenbart
> svært at finde.
> Er der nogen af jer der ved hvor sådan ét forhandles ?
prøv genbrugsaviser / butikker, der er mange der udskifter 70er farverne.
--
Calle.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-04-05 14:30

On Sun, 10 Apr 2005 13:41:46 +0200, "Calle." <fake@fake.fake>
wrote:

>prøv genbrugsaviser / butikker, der er mange der udskifter 70er farverne.

Et hvidt, fra en storrygers hjem
mvh Ebbe

Fra : Calle.

Dato : 10-04-05 14:41

Ebbe Hansen wrote:

> Et hvidt, fra en storrygers hjem
> mvh Ebbe
ja, evt. vaske indtil farven matcher
--
Calle.

Fra : Ivar

Dato : 10-04-05 18:08

John T. skrev:

> Vi kunne tænke os et cremefarvet, men det er åbenbart
> svært at finde.
Ifö's Cera og Ceranova toiletter fås i hvid, silkehvid, perlehvid og grå.
Hvis du går efter de helt billige toiletter, skal du ikke forvente at kunne få dem
i andre farver end den blanke hvide farve, man kender fra offentlige
toiletter.

http://www.ifosanitar.com/product_search.aspx?id=133&epslanguage=DK&groupID=9665

Ivar Magnusson

Fra : John T.

Dato : 10-04-05 18:41

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne få dem
> i andre farver end den blanke hvide farve, man kender fra offentlige

Det er nu ikke så meget et spørgsmål om prisen, der var bare om vi kunne få
et cremefarvet !
Så tak for linken !
John

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 12-04-05 14:14

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Det er nu ikke så meget et spørgsmål om prisen, der var bare om vi kunne

> et cremefarvet !
> Så tak for linken !
> John

Ja men så har jeg da et tilbud til dig. Hvis du udskifter hele vores
badeværelse med badekar og det hele så kan du bruge vores cremefarvede
sanitet

Steen.

Fra : Ivar

Dato : 12-04-05 22:11

John T. skrev:

> Det er nu ikke så meget et spørgsmål om prisen, der var bare om vi kunne få
> et cremefarvet !
> Så tak for linken !

Hvis du besøger en butik der sælger udstyr til badeværelser, har de helt sikkert
toiletter i andre farver end blank hvid.
Selv købte jeg nogle Ifö toiletter i silkehvid for ca. 7 år siden. Det er en mat
æggeskals-hvid farve. Jeg fik dem med en blank toskylds-knap i stedet for den
normale hvide. Jeg synes stadig at det er et flot toilet.

Ivar Magnusson