Kogeplade med induktion og fire kogeplader~
Fra : SB

Dato : 05-04-05 19:38

Hejsa

Vi skal lave nyt køkken og leder efter en kogeplade med 4 kogesektioner på
række OG induktion. Kravet er at den ikke er dybere (fra bordkant til væg)
end ca 35 cm - altså IKKE de ca 42 som de to vi har fundet. Er der én
derude
der kender en sådan? Mærke og pris (indenfor det rimelige) er i første
omgang ligegyldigt!

Denne er desværre for dyb:
http://www.jyskhvidevarelager.dk/easy-net/index.asp?id=1234&parentId=69&ty
pesId=30&fieldsId=24
og Miele laver også en der er ligeså dyb!

Den her er desværre uden induktion:
http://www.siemens-hvidevarer.com/produkter/produkter_show.asp?id=121&fib=
ET790501E%20%20&parid=&prid=121217337419520610

Hjælp! Vi vil meget gerne have sådan en.....

//Søren

It has removed 3358 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : jones_net

Dato : 05-04-05 22:04

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derude
> der kender en sådan? Mærke og pris (indenfor det rimelige) er i første

Ikke den pæneste løsning, men hvis alt andet glipper:
I kan tage 2 Siemens Domino plader og vende dem "forkert" - de er 30 cm.
brede. Der vil dog være lidt døj med texten på pladerne...

/J

Fra : Andrea

Dato : 06-04-05 18:58

> [...]
> ET790501E%20%20&parid=&prid=121217337419520610
>
> Hjælp! Vi vil meget gerne have sådan en.....

Hej Søren
Da vi lavede nyt køkken for 2 år siden ledte vi også efter induktion. I
Hvidevareland så vi en aflang model af mærket SMEC. Jeg kan desværre ikke
huske hvor bred den var...
Mvh. Kristina

Fra : Andrea

Dato : 06-04-05 19:08

> [...]
> Da vi lavede nyt køkken for 2 år siden ledte vi også efter induktion. I
> Hvidevareland så vi en aflang model af mærket SMEC. Jeg kan desværre ikke

Undskyld, det staves SMEG.....

Mvh. Kristina