Hvor findes denne nøgle?
Fra : Henning

Dato : 05-04-05 14:15

Jeg har læst og hørt om en ny type Ruko(?)-nøgle, som ikke har takker
men derimod forskellige huller eller udfræsninger i nøglestykket,
således at selve nøglen er ens "udenpå".
Jeg har forsøgt forskellige låsesmede i København, men ikke haft
heldet med mig endnu.
Hvem kan hjælpe, enten med et navn eller allerhelst med en låsesmed
som forhandler og installerer disse låse.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : syngre

Dato : 05-04-05 16:29

Fra : syngre

Dato : 05-04-05 16:32

> [...]
> heldet med mig endnu.
> Hvem kan hjælpe, enten med et navn eller allerhelst med en låsesmed
> som forhandler og installerer disse låse.

Hej Henning
Prøv at finde systemet på www.ruko.dk
Led derefter i forhandler listen, for at finde den forhandler nermest dig.
Er du ikke sikker efter at have kikket her, så ring og snak med ruko.

mvh kurt

Fra : Henning

Dato : 05-04-05 16:58

On Tue, 5 Apr 2005 17:31:46 +0200, "syngre" <syngre@syngre.net> wrote:

> [...]
>Led derefter i forhandler listen, for at finde den forhandler nermest dig.
>Er du ikke sikker efter at have kikket her, så ring og snak med ruko.

Den en er ikke nævnt hos Ruko, det er sandsynligvis ikke deres system
Jeg har søgt på andre nøglestandarder uden held.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henning

Dato : 05-04-05 17:03

>Den en er ikke nævnt hos Ruko, det er sandsynligvis ikke deres system
>Jeg har søgt på andre nøglestandarder uden held.

P.S. Findes der en side med billeder af forskellige nøglestandarder?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-04-05 17:03

"Henning" == Henning <nomail@all.invalid> writes:

> [...]
> heldet med mig endnu.
> Hvem kan hjælpe, enten med et navn eller allerhelst med en låsesmed
> som forhandler og installerer disse låse.

Jeg mener at jeg har været udsat for en nøgle af den type,
sandsynligvis mens jeg boede til leje ved Brabrand Boligforening. Der
var godtnok også takker på den nøgle, men der var stadig huller på
begge flader af nøglen. Jeg kan huske at det var et norsk firma der
producerede den, men desværre ikke navnet.

Det er ikke meget, men jeg håber det kan hjælpe dig lidt videre.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 17:41

Lyder som en Kaba og den skulle være ganske normal , øhhh har været

Låsesmed
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-04-05 17:56

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
> Lyder som en Kaba og den skulle være ganske normal , øhhh har været

Det tror jeg også:

http://www.kaba.se/index.html

mvh
Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-04-05 18:03

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> "Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
>
> Det tror jeg også:
>
> http://www.kaba.se/index.html

Det gik lidt hurtigt, men søg under Produkter -> Mekaniska lås -> Kabasystem

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-04-05 19:24

"Preben" == Preben Andersen <pranSLETDETTE@privat.dk> writes:

> Det gik lidt hurtigt, men søg under Produkter -> Mekaniska lås ->
> Kabasystem

Ja, det var præcis den jeg tænkte på, men sjovt nok ikke fra BBF. Så
jeg er lidt i vildrede om hvor jeg ellers har været udsat for sådan en
nøgle.

Fra : Armand

Dato : 05-04-05 20:50

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ja, det var præcis den jeg tænkte på, men sjovt nok ikke fra BBF. Så
> jeg er lidt i vildrede om hvor jeg ellers har været udsat for sådan en
> nøgle.

Wilka!
http://www.wilka.de/Schliesstechnik.html
Fladnøgle til cylinder med 28 stifter

Kig på Copiax' site:
http://www.copiax.dk/
omkring forhandlere/låsesmede i din nærhed.

--
Armand.

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-04-05 18:13

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> heldet med mig endnu.
> Hvem kan hjælpe, enten med et navn eller allerhelst med en låsesmed
> som forhandler og installerer disse låse.

Roskilde Låseservice forhandler Kaba:
http://www.roskildelaase.dk/produkter/laase.asp

mvh
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 21:16

Hmmm ja havde ikke lige tænkt på wilka , den bliver mest brugt i Tyskland

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Armand

Dato : 05-04-05 21:28

Per Emborg wrote:
> Hmmm ja havde ikke lige tænkt på wilka , den bliver mest brugt i Tyskland

Nu er det jo sådan, at vis ikke jeg bliver tudet ørerne fulde med
Ducati, så er subj. næstfølgende emne

--
Armand.