Fliser
Fra : Søren

Dato : 03-04-05 17:16

Hej gruppe.

Hvordan lægger man fliser?? Jeg tænker på, hvor langt ned skal man grave,
skal der sand eller grus i, hvordan får man det lige, kort sagt, en flise
FAQ?

MVH
Søren.

Fra : Melanie

Dato : 03-04-05 17:59

"Søren" <sofuss@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal der sand eller grus i, hvordan får man det lige, kort sagt, en flise

Hej Søren

Her er et rigtig godt link.
http://ask-alex.dk/artikler/artikel.php?cid=3&id=769
God arbejdslyst.

Mvh Melanie

Fra : F.Hansen

Dato : 03-04-05 18:05

> [...]
> skal der sand eller grus i, hvordan får man det lige, kort sagt, en flise

Her kan du finde normerne fra 1992, med hensyn til hvor meget der skal
graves af.
http://www.grontmiljo.dk/Normer/normer1992.pdf

Mvh Finn

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-04-05 17:06

Søren wrote:

> Hvordan lægger man fliser?? Jeg tænker på, hvor langt ned skal man grave,
> skal der sand eller grus i, hvordan får man det lige, kort sagt, en flise
> FAQ?

Prøv at kigge på lignende indlæg d. 24/3.

Ofte(st) kan man finde svaret ved at kigge lidt i gamle indlæg.

Mvh. Jørgen