Flagstang
Fra : Finn Andersen

Dato : 02-04-05 23:56

Hej.
Vi vil gerne have en flagstang og har set en annoce på en, men det er med
vippebeslag!
Jeg aner ikke, hvordan en sådan skal sættes i jorden!
Er der nogen der har erfaring på det område, modtages gode råd gerne.
Firmaet der sælger, tilbyder at komme og rejse den for 700kr.. det synes jeg
er lidt pebret eller hvad?
Venlig hilsen og god weekend.
Finn.

Fra : Dorthe

Dato : 03-04-05 11:54

"Finn Andersen" <finn@SLETnakel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har erfaring på det område, modtages gode råd gerne.
> Firmaet der sælger, tilbyder at komme og rejse den for 700kr.. det synes

Vippebeslaget er smart, når flagstangen skal ligges ned, så sørg for, at den
vil vippe et sted hen, hvor den ikke ødelægger noget

Vi satte vores ca. 1½ meter ned i jorden, fyldte jord på og vandede flere
gange, så jorden blev presset sammen. Desværre kan vi konstatere, at
vinterens storm har "blæst" flagstangen skæv, så vi skal have den op igen
og lagt cement omkring den - så det vil jeg klart atbefale, at i gør

Håber i kan bruge det til noget

/Dorthe