Plast til indpakning i ruller? (Kbh)
Fra : Nielsen

Dato : 31-03-05 13:41

Hej NG

Ved i hvor i København man kan købe 1-2 meter brede, 50 meter lange
plastruller til indpakning af eks. sofaer mm. ?

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

X:postet i dk.fritid.hus-og-have hhv. dk.forbruger

Fra : Armand

Dato : 31-03-05 14:03

Nielsen wrote:
> Hej NG
>
> Ved i hvor i København man kan købe 1-2 meter brede, 50 meter lange
> plastruller til indpakning af eks. sofaer mm. ?

Farvehandelen!

--
Armand.

Fra : Nielsen

Dato : 31-03-05 14:46

> Farvehandelen!
> Armand.

Ja, men det er sådan noget tyndt noget - afdækningsplast til når der skal
males. Har brug for noget der er kraftigere.
Vh Nielsen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 31-03-05 14:45

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen.
> Vh Nielsen
>

> X:postet i dk.fritid.hus-og-have hhv. dk.forbruger

I et byggemarked/tømmerhandel.
Hilsen Matthias

Fra : Nielsen

Dato : 31-03-05 14:48

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse
> I et byggemarked/tømmerhandel.
> Hilsen Matthias

Hvilket og til hvilken pris?
Vh Nielsen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-03-05 14:54

Nielsen wrote:
> "Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvilket og til hvilken pris?

Bauhaus,Silvan,Stark,Bygma,jem&fix - der er frit valg på alle hylder.
Hvis du vil have kraftig plast kan du overveje 0.20 dampspærre - det
ligger ofte i 2 meters bredde og 50 meters længde.
Jeg mener jeg købte en rulle for ca. 350,- i jem&fix for 3-4 måneder
siden.

/Jakob