silikone fuge
Fra : Martin

Dato : 30-03-05 16:22

Hej,

Nogen der ved hvor jeg kan få en "vådrums"-silikonefuge på en lille tube,
altså ikke noget med fugepistol etc.. Jeg skal nemlig "lappe" en ny fuge i
brusekabinen som "slipper" et enkelt sted... Evt. en forhandler som handler
via internettet.

Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-03-05 16:33

In news:424ac425$0$314$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Martin <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> tube, altså ikke noget med fugepistol etc.. Jeg skal nemlig "lappe"
> en ny fuge i brusekabinen som "slipper" et enkelt sted... Evt. en

Du kan købe akvarie silikone i sådanne små tuber.
Men det er ikke billigere end de par kroner en standart patron koster.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Mads

Dato : 30-03-05 19:51

On Wed, 30 Mar 2005 17:33:24 +0200, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>Men det er ikke billigere end de par kroner en standart patron koster.

Du har åbenbart aldrig købt vådrums silikone. En enkelt patron
koster en 70 - 80 kr i Bauhaus eller Silvan

Men OK, hvis du kan købe dem til et par kroner, så er jeg da
helt sikker på at vi er mange der gerne vil vide hvor.

mvh Mads

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-03-05 20:12

In news:f4tl41d0ssip4scesot852motr7scgjq1v@4ax.com,
Mads <DeathTo@llSpammers.com> wrote:

> [...]
>
> Men OK, hvis du kan købe dem til et par kroner, så er jeg da
> helt sikker på at vi er mange der gerne vil vide hvor.

Ved du hvad tube akvarie silikone koster?

Fra : Mads

Dato : 30-03-05 20:39

On Wed, 30 Mar 2005 21:12:29 +0200, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>Ved du hvad tube akvarie silikone koster?

Nej det ved jeg ikke og det skriver du heller ikke.
Du skriver, og jeg citerer :

Du skriver at en standard patron vådrums silikone kun
koster et par kroner og at en lille tube akvarie silikone
er dyrere. Hvis du mener noget andet, så skriv det.
Jeg er ikke tankelæser.

mvh Mads

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-03-05 21:22

In news:iuvl419ubord1j8ted4e4s91o5io822ieq@4ax.com,
> [...]

> koster et par kroner og at en lille tube akvarie silikone
> er dyrere. Hvis du mener noget andet, så skriv det.

Hvad jeg mente var at prisforskellen er meget lille.
"De par kroner" = Jeg synes ikke det er dyrt at give 40-60 Kr. (Hvilket
er den pris jeg giver) for vådrums silikone.

Jeg beklager at jeg fik mig formuleret på en sådan måde, at du følte dig
nødsaget til at indtage en nedladende holdning, over for min erfaring
mht. indkøb af vådrums silikone.

citat on: "Du har åbenbart aldrig købt vådrums silikone. En enkelt
patron
koster en 70 - 80 kr i Bauhaus eller Silvan"

Jo jeg handler blot ikke disse stæder.

Fra : Martin

Dato : 31-03-05 08:02

For lige at holde øjnene på bolden; kan man evt. købe en lille tube i
Bauhaus?

Martin