Lappe huller i træværk
Fra : Martin

Dato : 26-03-05 18:35

Hej,

Jeg skal lappe nogle huller i min vindueskarm af træ, er det ok at bruge et
standardprodukt som dette
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9314&Grp=&n=30100&KundeID=mXA5D0URvgmKY00RK6IKgOLe3OAmw5m,
eller skal det være et mere "teknisk" produkt når det er træ? Der skal
selvfølgelig males henover bagefter...

Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : John Smith

Dato : 26-03-05 18:59

Martin wrote:
> [...]
> eller skal det være et mere "teknisk" produkt når det er træ? Der skal

Pollyfilla'en som du har fundet er ikke ret stærk. Det kan måske lige gå
an til et par skruehuller i det lodrette stykke. Andre "utekniske"
produkter som "kunstigt træ" eller "plastisk træ" er væsentligt stærkere
og er stadigt et en komponent produkt, der kan slibes og overmales.

John Smith

Fra : John Vedsegaard

Dato : 27-03-05 06:14

"Martin" <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller skal det være et mere "teknisk" produkt når det er træ? Der skal

Det kommer an på hvad du mener med "huller", er de små kan det du har fundet
frem til sagtens anvendes.
Store huller kan du f.eks. anvende plastik-padding til, kit kan også bruges
gerne acrylkit, men det skal spartles over med acryl-spartel bagefter.

John

Fra : Rene Hansen

Dato : 27-03-05 07:10

>"Martin" <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Savsmuld og lim udgoer en ganske udmaerket "plastisk trae" og er
oven i koebet billig...
Ren

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 27-03-05 09:10

Jeg ville ofre de par kroner på plastic padding's kemiske træ - det er
dejligt at arbejde med. Man skal bare ikke være flere timer om arbejdet :)

MVH Christian Holst
Jeg er SØspejder - Hva ka du blære dig med!
slet "FJERNMIG" ved mails
Diverse sælges se: frip.dk/poppetec