Sommerhusvarme
Fra : Larsen

Dato : 22-03-05 09:06

Hej

Er der nogen der kender et firma der sælger anlæg, så man kan sende en sms,
der så tænder for elvarmen i sommerhuset?

/Preben

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 22-03-05 10:44

"Larsen" <prla@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender et firma der sælger anlæg, så man kan sende en
> sms, der så tænder for elvarmen i sommerhuset?

Prøv en el-instalatør, du må nok alligevel ikke instalere det !

SE:

http://www.ess.dk/sw2121.asp

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-03-05 11:44

On Tue, 22 Mar 2005 09:05:59 +0100, "Larsen" <prla@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der kender et firma der sælger anlæg, så man kan sende en sms,
>der så tænder for elvarmen i sommerhuset?

Der er mange produkter på markedet - her er lidt forskelligt.

http://www.hjemme-alarm.dk/shop/productlist.asp?Id=77

http://klingtech.dk/produkter/haukka-mobil-alarm-system.php

http://www.sms-styring.dk/

http://www.ess.dk/sw2121.asp

Hvis du har lidt forstand på elektonik kan du bygge noget selv langt
billigere. F.eks:

http://www.serasidis.gr/circuits/smscontroller/smscontroller.htm

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 22-03-05 14:23

"Larsen" <prla@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kender et firma der sælger anlæg, så man kan sende en
> sms, der så tænder for elvarmen i sommerhuset?

Der er IHC fra www.lk.dk spørg mere om det i news:dk.teknik.el

Og så er der http://www.flex-control.dk/ 's House-control som kan en del
mere end det du vil.

Mvh Peter

Fra : Larsen

Dato : 22-03-05 15:35

Tak for hjælpen til alle, nu kan jeg komme lidt videre.

/Preben