Hvor køber jeg reservedele til Morsø 2140 ~
Fra : Brian Oestergaard

Dato : 21-03-05 19:09

Hej

Er der nogen af jer som kender et godt sted at købe reservedele til min
Morsø 2140 brændeovn. ?

Jeg skal have ny røgvendeplade og røgledeplade.

Jeg plejer at bestille i det nærmeste byggemarked men synes godt nok at
priserne er lidt pebrede

På forhånd tak for svar.

Brian Østergård

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 21-03-05 20:48

"Brian Oestergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal have ny røgvendeplade og røgledeplade.
>
> Jeg plejer at bestille i det nærmeste byggemarked men synes godt nok at

Hej

Morsø var engang et firma der gav billig og god varme til folket, nu er det
vendt til
at blive "snoppernes" foretrukne mærke.
Jeg har haft en tidlig model af 2140, ændringen er en anden rist, men for at
opgradere skulle det koste næsten en halv ovn, det er service på lavt plan,
så nu tår der Andersen på alle vores ovne.
Men prøv nede ved den lokale smed.

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 21-03-05 21:12

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at opgradere skulle det koste næsten en halv ovn, det er service på lavt
> plan, så nu tår der Andersen på alle vores ovne.

Hej

Ja Morsø er det værste L*** man kan købe for penge. Kvaliteten af
støbegodset er alt for ringe.

Jeg har forsøgt at snakke med firmaet om det og det endte med at personligt
brev fra direktøren som lovede mig et møde, i retten, med alle deres
advokater hvis jeg lavede en hjemmeside om ovnens dårlige kvalitet - det
siger vist alt om deres opfattelse af produktansvar !
Desværre så har jeg stadig ovnen som for så vidt er ganske ok, hvis man ser
bort fra de evige udgiftet til udskiftning af dele i den.'

Der er sq nok ingen anden vej end at betale hvad det koster, synes jo heller
ikke at jeg vil skifte ovnen allerede

Brian Østergård

Fra : Simon

Dato : 21-03-05 21:00

Hvis der er tale om de her plader indeni ovnen, som lidt lidt spånplade,

kan de købes på mål i de fleste byggemarkeder. Så er det bare selv at
skære
det ud.

Simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 21-03-05 21:14

"Simon" <simonbauer@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> kan de købes på mål i de fleste byggemarkeder. Så er det bare selv at

Hej

Tak for svar.

Det er stenpladerne du tænker på. Og dem har jeg allerede skiftet til den
uoriginale type som kun koster en 5. del og er 5 gange bedre end de
originale.

Brian Østergård