Afdække tremmer ved trappeopgang
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 20-03-05 15:07

Hej i gruppen

Vi har en trappeopgang i vores entre, hvor vi de her 70'er tremmer foran af
træ.
Det ser efterhånden ikke så pænt ud, og så er det vist heller ikke specielt
moderne (læs: konen vil have dem væk!!).

Jeg ville gerne have dem dækket af, således at der istedet for et tremmevæk
faktisk blot var et glat tapetseret væg.

Hvordan er det bedst muligt?

I tillæg skal siges at tremmerne efterhånden ikke sidder snorlige længere
(om de nogensinde har gjort det, ved jeg ikke). Desuden er tremmerne kun
2,2cm brede, hvorfor jeg er bange for at de flækker hvis jeg skruer en skrue
i dem.......

Håber nogen har prøvet dette før, og kan guide mig igennem den korrekte
process til det pænt resultat.

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : John Smith

Dato : 20-03-05 18:30

Lars Christoffersen wrote:

> Håber nogen har prøvet dette før, og kan guide mig igennem den korrekte
> process til det pænt resultat.

Hvis de er så skæve kan du lige så godt indstille dig på at skulle lave
en krydsforskalling, der er klodset op til det er lige...
Når man så alligevel skal det, kan man lige så godt pille det hele ned
og lave et nyt skellet i enten regler eller lægter der kan beklædes...

Mvh
John Smith