Rustfri stålbordplade
Fra : Lars

Dato : 17-03-05 19:41

Hejsa

Vi skal have nyt køkken - med rustfri stål på bordet.
Køkkenfirmaet kan selvfølgelig levere, men jeg har på fornemmelsen at deres
avance er på mindst et par hundrede procent.

Er der nogen, der kender en god "køkkenbordssmed" - eller gerne flere

Hilsen Lars

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 17-03-05 20:04

"Lars" <vln@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres avance er på mindst et par hundrede procent.
>
> Er der nogen, der kender en god "køkkenbordssmed" - eller gerne flere

Der ligger en lige henne om hjørnet.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Lars

Dato : 17-03-05 21:16

Godt svar!!
God måde at få trafik på din side på!!

Men da han ikke præsenterer sig på Klarupnet.dk (jeg formoder du bor der),
så må du da gerne informere lidt mere om ham

Hilsen Lars

Fra : Habit

Dato : 17-03-05 21:41

Det er jo temmelig uspecifikt, det du nævner her, så jeg ved ikke om vedk.
kan klare opgaven. -Han har dog til huse i Aalborg et sted. Firmaet hedder
tjenesteydelser.dk. Han laver mange forskellige ting. Bl.a. svejsning i
aluminium og rustfri.

mvh
Nick H

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 17-03-05 23:12

"Lars" <vln@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Godt svar!!
> God måde at få trafik på din side på!!

Signaturen er fri.

> Men da han ikke præsenterer sig på Klarupnet.dk (jeg formoder du bor der),
> så må du da gerne informere lidt mere om ham

Hej

Hvis du skrev om du bor på Bornholm, Skagen eller i Tønder, så var der nok
større mulghed for respons.

Se i telefonbogen under Rustfri/rustfast stål.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Lars

Dato : 19-03-05 06:42

Tja, nu er min erfaring at mange håndværkerne stort set færdes i hele
Danmark - det har man i hvert fald indtryk af, når man ser trafikken på
motorvejen mandag morgen - men køkkenet kommer til at stå på Midtsjælland

> Se i telefonbogen under Rustfri/rustfast stål.
Selvfølgelig, men andres erfaring er nu bedre.

Hilsen Lars