udlejning af sommerhus
Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 21:40

undre mig...
kan se at den pris jeg får i DK er ca. 200 - 600 kr. mindre end den tyskerne
skal give
lidt surt når man selv bliver afregnet i % efter DK priser, er dette normalt
for alle der lejer huse ud at de "snyder" en for de penge?

Steen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-03-05 22:12

Hvem er "de" i denne sammenhæng?

Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 22:53

> Hvem er "de" i denne sammenhæng?

> Gartneriet - snart i ny indpakning: http://ny.gartneriet.dk

dancenter

Fra : John T.

Dato : 14-03-05 00:19

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse

> dancenter

Ja, honorar til Dancenter for annoncering m.v.
John

Fra : S.B.

Dato : 14-03-05 18:00

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, honorar til Dancenter for annoncering m.v.
> John

hvad bruger de så de 30% de nupper af pengen i forvejen til?
vidste ikke det skulle være 10% dyre i tyskland end i DK at annoncere

Steen