S flagstang
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 10:15

Jeg har en flagstang incl beton delen, som jeg skal af med.
kom og grav den op, og den er din.

omkring sorø,
svar pr mail.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-03-05 15:07

Per H wrote:
> Jeg har en flagstang incl beton delen, som jeg skal af med.
> kom og grav den op, og den er din.

Du kan ikke sælge din flagstang i denne gruppe.

Grupper der _ikke_ hedder noget med "marked" er kun for diskussion.

Se ww .usenet.dk for mere info.

NB.
En person ved navn Per H har sendt masser af indlæg i gruppen. Det er
tilsyneladende ikke dig.?

Jeg vil anbefale dig at du finder på en anden signatur for at undgå
misforståelser.

Mvh. Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 15:54

On Sun, 13 Mar 2005 15:07:12 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev:

>Du kan ikke sælge din flagstang i denne gruppe.

har opdaget det, så forkert på gruppenavnet

>NB.
>En person ved navn Per H har sendt masser af indlæg i gruppen. Det er
>tilsyneladende ikke dig.?

det ved jeg ik om det er, min sign er ikke ændret.

--
Vh Per

icq 8212837