Hængsler til drivhus
Fra : Henrik Ã~land

Dato : 09-03-05 12:04

Under stormen for et lille stykke tid siden - blev min to delte glasdør til
drivhuset revet af, af vinden og kastet et par meter væk. Glasset holdt
mærkeligt nok til den hårde tur men det gjorde hængslerne ikke. Det er noget
hårdt plastik med en rund metal ting (ca.6cm) igennem. Det kan sagtens
skiftes da det er sat fast med bolte og møtrikker - men hvor dælen køber jeg
det henne? Jeg ved ikke hvad det er for et drivhus da det stod på grunden da
jeg købte huset for 6 år siden, og syntes ikke jeg kan se at der står noget
nogen steder på drivhuset om fabrikant osv ??

Hilsen Henrik

Fra : Peter Schrøder

Dato : 09-03-05 14:32

Henrik Ã~land skrev:
> jeg kan se at der står noget nogen
> steder på drivhuset om fabrikant osv ??

Det ku' være et Juliana drivhus?
Jeg knak et hængsel ved at køre ind i det
med plæneklipperen.
Råd og Dåd (i Ølstykke) havde et nyt hængsel på lager.

Peter Schrøder