Kap/gering der kan tage 100mm i 90/90
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-03-05 20:14

Hej

Der skulle vel ikke være nogle der er faldet over en kap/gering der kan tage
100mm i 90/90? Gerne i et kvalitetsmærke, jeg har checket Elu og Dewalt uden
held, selv om Dewalts batteri maskine virker fristende

Stef
---
Mangler du en Gmail konto? Så skriv jeg har masser at dele ud af?!? Skriv
venligst direkte til min mail!

Fra : Armand

Dato : 07-03-05 23:35

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> 100mm i 90/90? Gerne i et kvalitetsmærke, jeg har checket Elu og Dewalt uden
> held, selv om Dewalts batteri maskine virker fristende

Øh?
Kan de da ikke alle klare 100 mm i 90°, hvor det er i 45° at rækkevidden
kommer til kort for de billigste.
Tricket er teleskop-modeller hvor klingen kan trækkes ud i forlængelse
af "vippe-armen".

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-03-05 12:14

Armand wrote:

> [...]
> kommer til kort for de billigste.
> Tricket er teleskop-modeller hvor klingen kan trækkes ud i forlængelse

Jo i bredden, men ikke i højden, skal bl.a. kappe nogle 4X4".

Stef

Fra : Armand

Dato : 08-03-05 23:36

Stefan Jacobsen wrote:

> Jo i bredden, men ikke i højden, skal bl.a. kappe nogle 4X4".

Ooh
Misforståelse så det batter!

Skal en okprtning af 4X4'ere da være så præcist/pænt skåret at der
ligefrem skal en kapsav til, og er mængden virkelig så stor at den
berettiger et indkøb??

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-03-05 08:00

> [...]
>
> Skal en okprtning af 4X4'ere da være så præcist/pænt skåret at der
> ligefrem skal en kapsav til, og er mængden virkelig så stor at den

Naaa måske ikke men det ville være rart hvis den kunne. En enkelt
beretiger vel til købet

Stef

Fra : Lars

Dato : 09-03-05 08:00

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ---
> Mangler du en Gmail konto? Så skriv jeg har masser at dele ud af?!? Skriv

Jeg har en Dewalt (kan ikke lige huske model nummeret), det er en
kap/geringssav med udtræk, den kan skære 100*300mm ved 90grader.

MVH Lars

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-03-05 08:53

> Hej
>
> Jeg har en Dewalt (kan ikke lige huske model nummeret), det er en
> kap/geringssav med udtræk, den kan skære 100*300mm ved 90grader.
>
> MVH Lars

Hej Lars

Vil du checke nummeret når du kommer i nærheden af den.

Stef

Fra : Lars

Dato : 09-03-05 19:47

> Hej Lars
>
> Vil du checke nummeret når du kommer i nærheden af den.
>
> Stef

Prøv at kigge i et byggemarked (dem for håndværkere), de har dem næsten
altid i deres udstilling.
Min er alligevel næsten 5 år gammel, og der er sikkert kommet en ny model
siden.

MVH Lars