Tape backup på NT4
Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-05-01 08:23

Jeg har en Tape backup på en NT4 server, mit problem består i at, jeg ikke
kan få den til automatisk at tage backup, med det backup program der følger
med NT4. Så var det at jeg tænkte at jeg bar downloadede et backup program
der kunne, men så opstår der et andet problem, jeg kan ikke finde Tape
drevet i stien, det er som om den slet ikke er der, men NT4's backup program
kan godt finde den....Hvad går galt.. Jeg håber at i kan hjælpe mig.

Enten skal jeg have et program der kan få NT4's backup program til at virke
helt automatisk uden hjælp fra nogen.
Eller også skal jeg have hjælp til at finde Tape drevet.

--

JM Internet
v/Jakob Madsen

\!/
(@ @)
o00-(_)-00o

Fra : Henning Nielsen

Dato : 28-05-01 12:04

Jakob Madsen wrote:

> [...]
> helt automatisk uden hjælp fra nogen.
> Eller også skal jeg have hjælp til at finde Tape drevet.

Hej

Du kunne evt. prøve at "fedte" med NT's AT-kommando - jeg kan ikke huske
syntaksen

/Henning