/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Jeg var til pisorgie
Fra : Bo Warminq


Dato : 15-04-05 20:11

Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!. Bagefter overpissede jeg
så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

jeres Bo





 
 
 
andropov (15-04-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 15-04-05 20:38

On Fri, 15 Apr 2005 21:10:46 +0200, "Bo Warminq" <pis@lort.com> wrote:

>Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
>mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.

Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
godt nok lid over det :)

> Bagefter overpissede jeg
>så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
>lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
>gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
>gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Klaus G. (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 15-04-05 21:53

> >Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun
pissede
> >mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.
>
> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
> godt nok lid over det :)
>
Ja så hellere den rigtige Bo Warming :)

> > Bagefter overpissede jeg
> >så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
> >lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
> >gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den
næste
> >gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende
som
> >solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.
>
> Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Skal prøves! eller? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Johan (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Johan


Dato : 15-04-05 21:58

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
news:lQV7e.112898$Vf.4178430@news000.worldonline.dk...
>> >Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun
> pissede
>> >mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.
>>
>> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
>> godt nok lid over det :)
>>
> Ja så hellere den rigtige Bo Warming :)

Et eller andet sted skræmmende, at vi kan se forskel.



Anders Wegge Jakobse~ (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 15-04-05 21:52

"andropov" == andropov <nospam@andropov.dk> writes:

> On Fri, 15 Apr 2005 21:10:46 +0200, "Bo Warminq" <pis@lort.com> wrote:
>> Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
>> mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.

> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
> godt nok lid over det :)

>> Bagefter overpissede jeg
>> så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
>> lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
>> gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
>> gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>> solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

> Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Efter et hurtigt kig på headerne i diverse indlæg tror jeg ikke det
er Bo, men derimod en præpubertær knægt der tror han er 1337, når han
kan udgive sig for at være en anden.

Og jeg ved hvem han er

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>
Min weblog - <http://blog.wegge.dk/>

andropov (16-04-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 16-04-05 00:03

On 15 Apr 2005 22:52:26 +0200, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

>"andropov" == andropov <nospam@andropov.dk> writes:
>
>> On Fri, 15 Apr 2005 21:10:46 +0200, "Bo Warminq" <pis@lort.com> wrote:
>>> Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
>>> mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.
>
>> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
>> godt nok lid over det :)
>
>>> Bagefter overpissede jeg
>>> så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
>>> lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
>>> gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
>>> gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>>> solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.
>
>> Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)
>
> Efter et hurtigt kig på headerne i diverse indlæg tror jeg ikke det
>er Bo, men derimod en præpubertær knægt

Jeg ved det godt.



Klaus G. (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 16-04-05 07:43

> Og jeg ved hvem han er
>
Fortæl fortæl :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Anders Wegge Jakobse~ (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 16-04-05 09:13

"Klaus" == Klaus G <klaus_godt@hotmail.com> writes:

>> Og jeg ved hvem han er

> Fortæl fortæl :)

Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
behandling af personfølsomme data. Du kan selv finde ud af det, hvis
du har adgang til en tilstrækkelig stor newsspool.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>
Min weblog - <http://blog.wegge.dk/>

Jens Bruun (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 16-04-05 11:07

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m364yn5eda.fsf@obelix.wegge.dk

> Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
> behandling af personfølsomme data.

Nej, det vil det ikke. Det er derimod tæt på en straffelovsovertrædelse, når
man udgiver sig for en anden - også selvom man benytter en subtil stavefejl
i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse af de fleste
ISP'ers kundevilkår.

--
-Jens B.



Martin Jørgensen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 16-04-05 15:29

Jens Bruun wrote:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m364yn5eda.fsf@obelix.wegge.dk
>
>
>>Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
>>behandling af personfølsomme data.
>
>
> Nej, det vil det ikke. Det er derimod tæt på en straffelovsovertrædelse, når
> man udgiver sig for en anden - også selvom man benytter en subtil stavefejl
> i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse af de fleste
> ISP'ers kundevilkår.

Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er *IKKE*
en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det aldrig været.

Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke påtvunget
at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt heller aldrig
været. Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske afsender og der
kan derfor aldrig nogensinde være tale om en straffelovs-overtrædelse,
hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge lidt mere med i jura-gruppen
før han kan udtale som hvornår det er det ene og hvornår det ikke er.

Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.


Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

Jens Bruun (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 16-04-05 18:44

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
news:42612110$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
> det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er
> *IKKE* en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det
> aldrig været.

Straffeloven udtaler sig ikke om parodier. Du tænker muligvis på retten til
at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der tale
om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,
injurierende og nedgørende måde.

> Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke
> påtvunget at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt
> heller aldrig været.

Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

> Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske
> afsender

Hvor ser du det indlysende?

> og der kan derfor aldrig nogensinde være tale om en
> straffelovs-overtrædelse, hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge
> lidt mere med i jura-gruppen før han kan udtale som hvornår det er
> det ene og hvornår det ikke er.

Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

> Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.

At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
lovligheden.

--
-Jens B.



Anders Nielsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Nielsen


Dato : 16-04-05 21:13


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42614ee7$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:42612110$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
> > Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
> > det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er
> > *IKKE* en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det
> > aldrig været.
>
> Straffeloven udtaler sig ikke om parodier. Du tænker muligvis på retten
til
> at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der tale
> om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,
> injurierende og nedgørende måde.
>

Jamen hvordan kan han det når der er navne forskel ? og enhver der har læst
hans indlæg ved at de ligner Bo´s egne indlæg til forveksling. Kan man
overhovedet tale om parodi når parodien ligner originalen til forveksling.

> > Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke
> > påtvunget at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt
> > heller aldrig været.
>
> Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.
>

Jamen hvad skulle der ske ved det ?. Det er jo ikke forbudt.


> > Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske
> > afsender
>
> Hvor ser du det indlysende?

Der er forskel på Q og G eller er du fatsvag.




Lars Stokholm (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-04-05 22:30

Anders Nielsen wrote:

> [...] er du fatsvag.

Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Anders Wegge Jakobse~ (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 16-04-05 22:35

"Lars" == Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> writes:

> Anders Nielsen wrote:
>> [...] er du fatsvag.

> Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Jeg tror den er for subtil

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>
Min weblog - <http://blog.wegge.dk/>

Jens Bruno (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruno


Dato : 17-04-05 11:29


"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse
news:slrnd630u6.sum.stokholm@stokholm.dyndns.dk...
> Anders Nielsen wrote:
>
> > [...] er du fatsvag.
>
> Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Æv her gik jeg og troede at jeg var anonym på usenet, så må jeg hellere
stoppe nu, jeg havde ellers skrevet en hel serie af indlæg med min Bo
Warminq figur. "Bo på nye eventyr" Bo på Bordel i bang-cock, Bo i moskva
hvor Bo røvpuler Putin osv.
Nå men jeg må overlade lørdagsunderholdningen til andre.

Jeres Polledreng



Martin Jørgensen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 17-04-05 11:33

Jens Bruun wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:42612110$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>
>>Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
>>det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er
>>*IKKE* en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det
>>aldrig været.
>
>
> Straffeloven udtaler sig ikke om parodier. Du tænker muligvis på retten til
> at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der tale
> om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,
> injurierende og nedgørende måde.
>
>
>>Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke
>>påtvunget at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt
>>heller aldrig været.
>
>
> Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

Nu tror jeg lige du skal til at falde lidt ned på jorden igen og læse
hvad jeg skrev igen.

Mht. til at vædde: Det er iorden. Lad os vædde kr.500,- på at afsenderen
af indlægget ikke bliver dømt for at have begået nogen
straffelovs-overtrædelse, som du påstår.

>>Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske
>>afsender
>
>
> Hvor ser du det indlysende?

Tja, der er flere ting i det som andre er inde på.

>>og der kan derfor aldrig nogensinde være tale om en
>>straffelovs-overtrædelse, hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge
>>lidt mere med i jura-gruppen før han kan udtale som hvornår det er
>>det ene og hvornår det ikke er.
>
>
> Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
> Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

Selvfølgeligt læste jeg hvad du skrev. Såvidt jeg husker har jeg også
fulgt med i jura-gruppen længere end dig og det er klart at man bliver
klogere af dagligt at læse sager i den gruppe.

*Derfor* tør jeg med rimelig sindsro godt vædde 500 kr på at du tager fejl.

>>Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.
>
>
> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
> lovligheden.

Det er nok fordi du ikke fatter det sjove. Jeg har måske været på usenet
længere end dig og kender flere folk herinde end dig, gætter jeg på.

Desuden har jeg et rimeligt godt indtryk af hvor mange folk som dig, der
igennem tiderne påstår at de ved alt om jura blot fordi de har kigget
lidt med i jura-gruppen, som jeg har bemærket at du har gjort.


Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

Jens Bruun (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-04-05 13:37

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
news:42623b74$0$23082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

>> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
>> lovligheden.
>
> Det er nok fordi du ikke fatter det sjove. Jeg har måske været på
> usenet længere end dig og kender flere folk herinde end dig, gætter
> jeg på.
> Desuden har jeg et rimeligt godt indtryk af hvor mange folk som dig,
> der igennem tiderne påstår at de ved alt om jura blot fordi de har
> kigget lidt med i jura-gruppen, som jeg har bemærket at du har gjort.

Q.E.D.

--
-Jens B.



Martin Jørgensen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 17-04-05 21:20

Jens Bruun wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:42623b74$0$23082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>
>>> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
>>>lovligheden.
>>
>>Det er nok fordi du ikke fatter det sjove. Jeg har måske været på
>>usenet længere end dig og kender flere folk herinde end dig, gætter
>>jeg på.
>>Desuden har jeg et rimeligt godt indtryk af hvor mange folk som dig,
>>der igennem tiderne påstår at de ved alt om jura blot fordi de har
>>kigget lidt med i jura-gruppen, som jeg har bemærket at du har gjort.
>
>
> Q.E.D.

Jeg vil hermed gerne endnu engang understrege, at straffeloven ikke er
overtrådt men vi kan da futte til jura-gruppen hvis nogen er uenige og
på længere sigt gerne vil tabe et væddemål?


Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

Jens Bruun (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-04-05 21:46

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:42614ee7$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:42612110$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>> Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
>> det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er
>> *IKKE* en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det
>> aldrig været.
>
> Straffeloven udtaler sig ikke om parodier. Du tænker muligvis på retten
> til at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der
> tale om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,
> injurierende og nedgørende måde.
>
>> Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke
>> påtvunget at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt
>> heller aldrig været.
>
> Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

Ok, jeg hedder Jens Bruun. Lalalalalallalalalal. Jens Bruun er faktisk et
ret grimt navn og jeg ønsker at tage navne-forandring.

Jeg kan godt lide at blive kneppet i røven og blive indsmurt i pis og lort.

>> Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske
>> afsender
>
> Hvor ser du det indlysende?

Det fremgår flere steder.

>> og der kan derfor aldrig nogensinde være tale om en
>> straffelovs-overtrædelse, hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge
>> lidt mere med i jura-gruppen før han kan udtale som hvornår det er
>> det ene og hvornår det ikke er.
>
> Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
> Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

Mit navn er ikke Martin Jørgensen. Jeg hedder Jens Bruun, dit fjols. Bliver
du automatisk til en jurist, af at følge med i jura-gruppen? Læste du hvad
jeg skrev i mit indlæg?

>> Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.
>
> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
> lovligheden.

Roooooooooooooolig nu, lille Mulle. Bliv voksen.

> --
> -Jens B.

Husk at underskrive dig med "usenet-newbie"... Prøv at følg lidt mere med i
dk.videnskab.jura, inden du udtaler dig så skråsikkert om hvornår du tror
straffelovsovertrædelser bliver begået på newsgroups´ene.

Jeg ser frem til at blive dømt for at have overtrådt straffeloven.


Mvh.
"The real" Jens B.



Per Vadmand (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 17-04-05 14:26


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:4260e3e0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Nej, det vil det ikke. Det er derimod tæt på en straffelovsovertrædelse,
> når man udgiver sig for en anden - også selvom man benytter en subtil
> stavefejl i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse
> af de fleste ISP'ers kundevilkår.
>
Og selv hvis det ikke var, ville det være overtrædelse af almindelig
anstændighed. Også usenetskribenter bør "fægte med åben pande" lige som
Holger Danske. Lad gå, at man dækker sig bag et speudonym, men at dække sig
bag andre er sgu langt mere ulækkert end (jeg synes) urinsex er.

Per V.



Bo Warminq (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warminq


Dato : 18-04-05 06:55


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:426263df$0$73709$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...


> > Og selv hvis det ikke var, ville det være overtrædelse af almindelig
> anstændighed. Også usenetskribenter bør "fægte med åben pande" lige som
> Holger Danske. Lad gå, at man dækker sig bag et speudonym, men at dække
sig
> bag andre er sgu langt mere ulækkert end (jeg synes) urinsex er.
>
> Per V.
>
>
Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden der
hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn. Mage
til hykleri skal man lede længe efter. Modsat dig Perve lavede jeg mit for
at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham. Noget du kender en hel del til.



Jonny Jensen (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Jonny Jensen


Dato : 18-04-05 17:08

> Modsat dig Perve lavede jeg mit for
> at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham.

Ja, og kors hvor vi alle sammen sidder og griner nu...



Martin Jørgensen (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 18-04-05 18:32

Bo Warminq wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:426263df$0$73709$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>
>>>Og selv hvis det ikke var, ville det være overtrædelse af almindelig
>>
>>anstændighed. Også usenetskribenter bør "fægte med åben pande" lige som
>>Holger Danske. Lad gå, at man dækker sig bag et speudonym, men at dække
>
> sig
>
>>bag andre er sgu langt mere ulækkert end (jeg synes) urinsex er.
>>
>>Per V.
>>
>>
>
> Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden der
> hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn. Mage

Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
skrevet en bog for at få hævn?

Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...

> til hykleri skal man lede længe efter. Modsat dig Perve lavede jeg mit for
> at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham. Noget du kender en hel del til.

Per V. fatter generelt ikke en skid, er mit indtryk af ham efter et par
diskussioner med ham indenfor den sidste måneds, evt de sidste 2
måneders tid...


Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

Jens Bruno (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruno


Dato : 18-04-05 20:43


"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
news:4263ef18$0$23075$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Bo Warminq wrote:
> >
> > Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden der
> > hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn.
Mage
>
> Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
> skrevet en bog for at få hævn?
>
> Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...
>
Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
tegneserieforfatter og har udgivet en del.



Per Vadmand (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 18-04-05 23:16


"Jens Bruno" <brunkage@get2net.dk> wrote in message
news:42640e22$0$79463$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:4263ef18$0$23075$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Bo Warminq wrote:
>> >
>> > Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden
>> > der
>> > hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn.
> Mage
>>
>> Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
>> skrevet en bog for at få hævn?
>>
>> Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...
>>
> Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
> tegneserieforfatter og har udgivet en del.
>
Man kunne også prøve at æse min bog, som ikke har noget som helst med hævn
at gøre. Den står på ethvert velassorteret bibliotek.

Du kan roligt gå ud fra, at de fjolser, der har skrevet om den på
dk.politik, IKKE har gjort sig den ulejlighed at læse den.

Per V.



Per Vadmand (18-04-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 18-04-05 23:19


"Jens Bruno" <brunkage@get2net.dk> wrote in message
news:42640e22$0$79463$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> news:4263ef18$0$23075$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Bo Warminq wrote:
>> >
>> > Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden
>> > der
>> > hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn.
> Mage
>>
>> Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
>> skrevet en bog for at få hævn?
>>
>> Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...
>>
> Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
> tegneserieforfatter og har udgivet en del.
>
Nogle skribenter i dk.politik har åbenbart fået så meget storhedsvanvid, at
de tror, jeg bider bruge mere energi på at "hævne" mig på dem, end der skal
til at putte dem i killfiltret.

Per V.



PerX ... (17-04-2005)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 17-04-05 14:55

In article <m364yn5eda.fsf@obelix.wegge.dk>, wegge@wegge.dk says...
> "Klaus" == Klaus G <klaus_godt@hotmail.com> writes:
>
> >> Og jeg ved hvem han er
>
> > Fortæl fortæl :)
>
> Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
> behandling af personfølsomme data.

Det gælder vist næppe for privatepersoner, der ikke selv indsamler
oplysninger men bare korrelere eksisterende data.



Kent Jensen (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Kent Jensen


Dato : 15-04-05 22:44


"Bo Warminq" <pis@lort.com> skrev i en meddelelse
news:42601203$0$23084$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun
pissede
> mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!. Bagefter overpissede jeg
> så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
> lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
> gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den
næste
> gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende
som
> solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.
>
> jeres Bo
>

Bo dog , har du nu glemt at tage din medicin igen ?

KJ



Brian Hansen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Brian Hansen


Dato : 16-04-05 05:23

kig på navnet!!!!



K.W. Persson v4.06 (17-04-2005)
Kommentar
Fra : K.W. Persson v4.06


Dato : 17-04-05 15:08

Det är inte fullständigt utrett vad "Bo Warminq" syftade på i
news:<42601203$0$23084$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> som postades Fri, 15 Apr
2005 21:10:46 +0200 i gruppen alt.dk.landsbytosse.bo-warming men texten i fråga
återges här:

>Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
>mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!. Bagefter overpissede jeg
>så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
>lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
>gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
>gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.
>
>jeres Bo

HAHAHAHAHAHA!!!1! Du är ju roligare än den riktiga Bæ Warming.


--
This sig is unintentionally left blank.

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste