Ny våddragt
Fra : HMH

Dato : 03-05-05 13:30

Efter at have belastet gruppen her med min trang til tynde dragter fra
Føjtex, vil jeg høre, om der er nogen, der vil give deres guldkorn om
følgende dragt til kende:
http://www.adventure-diving.dk/index.php?id=111&type=1

Fra : Torben

Dato : 03-05-05 13:33

Jeg er meget glad for min 5 mm. bruger den på phillipinerne

/Torben

Fra : HKN

Dato : 03-05-05 14:01

> Efter at have belastet gruppen her med min trang til tynde dragter fra
> Føjtex, vil jeg høre, om der er nogen, der vil give deres guldkorn om
> [...]

Ja, ja - waterproof laver nogle rigtig gode dragter - men jeg synes det er
et over-kill til snorkling?

Flertallet af dem jeg kender, som dykker i våddragt (Brrrr.......) bruger
T-zor.....

Mvh
Henrik

It has removed 48 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : HMH

Dato : 03-05-05 15:04

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message

> Ja, ja - waterproof laver nogle rigtig gode dragter - men jeg synes det er
> et over-kill til snorkling?

Det er nu også meningen, den skal bruges til dykning

> Flertallet af dem jeg kender, som dykker i våddragt (Brrrr.......) bruger
> T-zor.....

Mange tak skal du have

MVH Henrik H

Fra : HKN

Dato : 03-05-05 16:58

"HMH" <hhestbechrouladea@oohay.dk> wrote in message

> Det er nu også meningen, den skal bruges til dykning

Ok - læste bare din tidligere tråd om en dragt i Føjtex.

Mvh
Henrik

Fra : Nikolaj Bech

Dato : 04-05-05 07:45

Jeg har haft en (heldragt+vest) i 5 år og været rigtig glad for den. Har
også brugt den om vinteren og det går an hvis man ikke ligger stille,
men jeg tror heller jeg ikke hører til de mest kuldeskære dykkere.

mvh
Nikolaj

Fra : HMH

Dato : 04-05-05 08:38

"Nikolaj Bech" <newsFJER@NESnikb.dk> wrote in message
> Jeg har haft en (heldragt+vest) i 5 år og været rigtig glad for den.

Samme model? Det lyder godt.

> Har
> også brugt den om vinteren og det går an hvis man ikke ligger stille,
> men jeg tror heller jeg ikke hører til de mest kuldeskære dykkere.

Men det er vel det samme for alle våddragter i 7 mm, eller hvordan? Er der
forskel i kvaliteten i neoprenen (eller hvad det nu er sådan en dragt er
lavet af)?

Venlig hilsen Henrik H

Fra : HKN

Dato : 04-05-05 22:57

> Men det er vel det samme for alle våddragter i 7 mm, eller hvordan? Er
der
> forskel i kvaliteten i neoprenen (eller hvad det nu er sådan en dragt er
> lavet af)?

Det vigtigste er pasformen - så betyder det mindre, hvilket "brand" af
neopren du vælger.

-Henrik

It has removed 52 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Nikolaj Bech

Dato : 06-05-05 10:03

HMH wrote:
> Samme model? Det lyder godt.

Min dragt er godt nok 5 år gammel. Men ud fra beskrivelsen og billederne
ligner det den på en prik. Og da jeg købte den var modellen sprit ny!

mvh
Nikolaj

Fra : HKN

Dato : 06-05-05 11:58

> Min dragt er godt nok 5 år gammel. Men ud fra beskrivelsen og billederne
> ligner det den på en prik. Og da jeg købte den var modellen sprit ny!

Ja, de har ikke ændret på den dragt i lang tid - og den holder bare!