S: Metal detektor
Fra : Jan Birk

Dato : 03-05-05 07:23

Fyren er lidt oppe i alderen og kommer fra Whites. Den minder meget om
denne model:

http://www.whiteselectronics.com/surfpiprow.php

Den virker perfekt - jeg har fundet mange ølkapsler ) Lidt nye
batterier og en ny o-ring vil ikke skade.

Højeste bud over 1200,-

/Jan

jb+ringbindet.dk

Fra : sln

Dato : 05-05-05 10:24

"Jan Birk" skrev d. 03-05-05 07:23 dette indlæg :
> [...]

> batterier og en ny o-ring vil ikke skade.
> Jeg er interesseret i at høre lidt mere om den detektor du har til
salg,kan du ringe mig op på nr.61400412
Hilsen Sln.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Birk

Dato : 06-05-05 08:18

Hej,

Hvis der noget specifikt, vil jeg helst svare i gruppen, så det kommer
alle til gavn. Ellers skal jeg selvfølgelig nok give et kald.

/Jan