Excel: Indsæt dags dato, som IKKE opdatere~
Fra : BJ Denmark

Dato : 02-05-05 12:24

Jeg kan sagtens finde en funktion, der indsætter dags dato...

Men hvordan indsætter jeg dags-dato, uden at feltet opdateres automatisk,
når jeg åbner arket igen imorgen??

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 02-05-05 13:19

Hej BJ

Jeg bruger bare genvejstaster i en celle:

Ctrl + Shift + ; (semikolon) indsætter dags dato

Ctrl + Shift + : (kolon) indsætter klokkeslet

Hilsen fra

Tim

Fra : BJ Denmark

Dato : 09-05-05 14:50

Tim Bregning Karlsen wrote:

> Ctrl + Shift + ; (semikolon) indsætter dags dato
>
> Ctrl + Shift + : (kolon) indsætter klokkeslet

Bingo!