Barnedåb
Fra : Rasmussen

Dato : 29-04-05 12:23

Hej NG!

Der er vel ikke nogen her inde der har et genialt forslag til bordpynt til
Julies barnedåb.

Farverne bliver i grå og mørkelilla.

Det skal ikke være for kreativt og tage for lang tid, da jeg ikke når så
meget i øjeblikket med en lille dame på 7 uger og en på 5 år, men det kunne
jo være en af jer lige havde en hurtig lille ide.

Venlig hilsen Jakob og Julies mor.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-04-05 12:33

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne
> jo være en af jer lige havde en hurtig lille ide.

Hejsa

Hvad med flydelys i glasskåle med vand? Man kunne f.eks. vælge grå lys og
drysse kronblade fra lilla tulipaner i vandet omkring. Billigt, enkelt og
flot

MVH Mette (mor til Ronja, Silas og Bjørg *S*)

Fra : Jens E. Nyborg

Dato : 29-04-05 17:06

Hej.
Hvis I bor i nærheden af en strand, kunne du samle nogle sten og tage
noget sand, det kan man lægge ud på bordet og så nogle efeu ind i
mellem, gerne med lange grene, så de kan spredes imellem sand og sten.
Det er nemt at gå til og bringer et lille pust af sol og sommer, prisen
er heller ikke særlig høj.

mvh. Lise

Fra : Anita

Dato : 29-04-05 17:58

Jens E. Nyborg wrote:
> [...]
> mellem, gerne med lange grene, så de kan spredes imellem sand og sten.
> Det er nemt at gå til og bringer et lille pust af sol og sommer,

Bortset fra at man ikke må...

Venligst Anita

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-04-05 18:01

> [...]
> kunne
> jo være en af jer lige havde en hurtig lille ide.

Vi havde en lyserød dug, med sølvpapir hele vejen ned over bordet, små mine
lyserøde roser med sølv papír om, og nogle sommerfugle på ståltråd fra
fridolf - bordkort var lettere krøllet søvlpapir med et lyserødt skilt
på.... det så skide flot ud, kostede omkring 150 kr. og det tog 15 min. at
dække bord... + roserne har vi plantet i haven.....

Heidi

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-05-05 12:53

> [...]
> Hej NG!
>
> Der er vel ikke nogen her inde der har et genialt forslag til bordpynt til

Til Thomas' barnedåb for snart mange år siden pyntede vi med små grå
legetøjsmus med lyseblå smalle silkesløjfer om halsen ... ungen havde i
løbet af sin første leveuge fået kælenavnet 'tøjmus' som afledning af
'Thomas'.
Til hans konfirmation sidste år pyntede vi med små regnbuestribede tøjmus...
for i mellemtiden er det søde barn blevet vældig optaget af fred i verden og
den slags. Det så faktisk rigtig godt ud også.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk