Figurenter til hundetræning.
Fra : Jimmy Larsen

Dato : 28-04-05 10:45

Jeg har lovet Karsten Pedersen, der er hundetræner for politiets hunde at
skrive denne post.

Han leder efter figurenter der har lyst til at ligge i vandet mens at de
sejler rundt med deres hunde for at træne i at finde personer i vand. Som
Karsten selv siger så betyder det jo ikke noget om vi ligger på et vrag nu
vi er der.

Karsten kan kontaktes på tlf. 40 50 39 58

Jimmy

Fra : Torben

Dato : 28-04-05 11:39

Det lyder sjovt, og kan måske komme os alle sammen til gode en dag, jeg har
lige talt med Karsten, og det handler om at lære hunde at finde personer i
overfladen, og efterfølgende neddykkede, en udvidelse af Falcks rednings
tjeneste..

Mvh. Torben

Fra : CC

Dato : 28-04-05 15:11

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> wrote in message
> [...]
> har lige talt med Karsten, og det handler om at lære hunde at finde
> personer i overfladen, og efterfølgende neddykkede, en udvidelse af Falcks

Hvor er vi henad i landet???

Claus

Fra : Jimmy Larsen

Dato : 29-04-05 08:52

Den første afvikling vil så vidt jeg er informeret finde sted i
nordsjælland, men Karsten er meget glad for at høre fra folk over hele
landet da det er noget der skal afvikles forskellige steder for på den måde
at udsætte hundene for nye omgivelser hver gang.

Jimmy

Fra : Henrik

Dato : 29-04-05 10:55

Jeg tror godt, at jeg kan samle et mindre hold på Fyn. Hvad med en øvelse i
Lillebælt, det er med sikkerhed anderledes omgivelser.

Hvor mange skal der være på et hold?

Kommer hundene i nærkontakt med de "forulykkede"... - man er trodsalt en
smule øm overfor dragterne.

/Henrik