Børnefiskestang i Reklame?
Fra : Brian k

Dato : 26-04-05 23:49

Hejsa

For 2 - 3 uger siden fik jeg en reklame ind af døren hvor der var 1 - 2 - 3
forskellige fiskestænger til BØRN som ovenikøbet var fra ca 90 kr og op til
ca 150 kr. Nu ville jeg så gerne købe et par af disse til ungerne, men kan
ikke finde reklamen / ej heller huske hvor det var fra (Butik), det var fra
en af dem der altid har alt muligt (bilka, føtex, silvan, fakta, kvickly,
harald nyborg, etc), er der nogen der kan huske hvilken butik det var fra?

/brian

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-04-05 14:59

Brian k skrev:
> [...]
> harald nyborg, etc), er der nogen der kan huske hvilken butik det var fra?

Du kan sikkert finde dem i Bilka.

MVH
Lars

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 27-04-05 17:32

Jeg så idag et komplet sæt i Fakta til 4o kr

Hilsen Pernille

Fra : jens

Dato : 28-04-05 00:52

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så idag et komplet sæt i Fakta til 4o kr

dem vil jeg ikke råde folk til at købe, giver kun ærgelser, har prøvet dem,
og det bliver ikke nemmere at lære børnene at fiske, når lortet ikke duer
ordentligt, man kan få gode sæt til 200 - 300 kr. mange steder.

Jens

Fra : Brian k

Dato : 01-05-05 22:04

Brian k wrote:
> [...]
> (bilka, føtex, silvan, fakta, kvickly, harald nyborg, etc), er der
> nogen der kan huske hvilken butik det var fra?

Hejsa

Tak til jer alle 3.

Kikker lige forbi Fakta -bare lige for at se hvad det er for noget.

Fandt nogle ganske fornuftige stænger i Harald Nyborg (har ikke købt dem
endnu) til 139 kr (normal pris 299). Ganske fornuftigt kvalitet, ganske
lækkert hjul, osv.

/brian

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 18:42

Jeg vil anbefale dig at finde en børne-egnet stang i en lystfiskerbutik.

Har også prøvet den billige fra fætter BR - det er en stiv træpind med lidt
plast-tilbehør. Totalt ubrugelig.

Jeg kender ikke Harald Nyborgs fiskestang - men har generelt meget dårlige
erfaringer med produkter fra Harald Nyborg. Så der handler jeg ikke mere.