Dykning i sønderjylland
Fra : Per Sigaard

Dato : 22-04-05 09:53

Hej NG
Vi skal til Rømø i sønderjylland til sommer er der nogle som ved om der er
et sted som man kan leje udstyr og komme med en tur ud at dykke en enkel dag
vh
Per Sigaard

Fra : Thomas Andersen

Dato : 23-04-05 06:32

Jeg ved ikke om der er nogen dykkercentre dernede... men kontakt evt.
dykkerklubben i Ribe for lokalkendskabets skyld... Jeg har arbejdet i hele
vadehavet og kan sige at lokalkendskab samt tidevandstabeller er alfa og
omega !!! Tidevandet i vadehavet er ekstremt kraftigt !

--

med venlig hilsen
Thomas N. Andersen