Outlook - uden email
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-04-05 20:53

Jeg benytter Outlook som kalender, men bruger et andet program til
email. Er der mulighed for helt at fjerne email-delen i Outlook? Måske
blot fjerne det, så det ikke er synligt.

Pt. starter Outlook op med "Post" i venstre side, det ønsker jeg ikke.
Jeg har fået fjernet knappen "Post" i venstre side, men den starter
stadig op der. Alt der har med email at gøre vil jeg gerne af med,
eller have skjult.

Er det muligt?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Calle.

Dato : 16-04-05 09:38

Lasse Hedegaard wrote:
> [...]
> Jeg har fået fjernet knappen "Post" i venstre side, men den starter
> stadig op der. Alt der har med email at gøre vil jeg gerne af med,

ja slet evt. alle de konti der er oprettet i outlook, for at være sikker på
den ikke kalder op.
sæt kalender som default startside i outlook. Hvilken version bruger du?
--
Calle.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-04-05 12:26

On Sat, 16 Apr 2005 10:38:24 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>ja slet evt. alle de konti der er oprettet i outlook, for at være sikker på
>den ikke kalder op.

Jeg har ingen konti, jeg bruger som sagt et andet mailprogram
(Eudora).

>sæt kalender som default startside i outlook.

Hvor? Lige nu har jeg "Outlook i dag", og det er fint nok - det er ude
til venstre, at jeg ikke vil have "Post".

>Hvilken version bruger du?

Office/Outlook 2003.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-05 21:59

On Wed, 13 Apr 2005 21:52:35 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har fået fjernet knappen "Post" i venstre side, men den starter
>stadig op der. Alt der har med email at gøre vil jeg gerne af med,

Det er det ikke - eller?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Calle.

Dato : 30-04-05 07:20

Lasse Hedegaard wrote:

> Det er det ikke - eller?

slet alle konti i Outlook, og sæt den til f.eks at starte i kalenderen.
det gøres sådan (i 2003): Funktioner > indstillinger > fanen "andet" >
Avancerede indstillinger > ret i øverste felt
--
Calle.