Statistk på hjemmeside
Fra : Thomas

Dato : 12-04-05 16:14

Hej NG,

Jeg er netop ved at færdiggøre noget statistik til en kommerciel
hjemmeside - http://miniflex.dk og ville i den forbindelse høre
om nogen herfra ville være så venlige at besøge siden så jeg kan
se om de forskellige ting, der logges nu også logges.

Jeg skal med det samme sige, at dette slet ikke skal opfattes som
en reklame, bare et spørgsmål om hjælp.

Siden ligger på: http://miniflex.dk

På forhånd mange tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-04-05 16:32

Thomas skrev:

> [...]
> om nogen herfra ville være så venlige at besøge siden så jeg kan
> se om de forskellige ting, der logges nu også logges.

Vær så artig - jeg har smidt et par browsere og nogle validatorer
efter din side.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-04-05 05:07

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Vær så artig - jeg har smidt et par browsere og nogle validatorer
> efter din side.

Og jeg har besøgt den med Konqueror/SuSE.
Dog udgivet sig for hhv IE6/XP og Lynx

Stig Johansen

Fra : Thomas

Dato : 14-04-05 11:30

> Og jeg har besøgt den med Konqueror/SuSE.
> Dog udgivet sig for hhv IE6/XP og Lynx
>
> --
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Tak skal i ha' begge to.
Pga. Jens' kommentar vedrørende validatorer fik jeg faktisk udarbejdet
en løsning, der ikke logger sådanne værktøjer/ services så det var jo
godt nok.

Ved du forresten hvorfor nogle browsere og OS optræder som "ukendt"?
Jeg benytter MS net framework indbyggede validering BrowserType og
MajorVersion. Ved godt det ikke er et .NET forum, men det kunne jo
være at der var nogle der kunne svare på det alligevel

Med venlig hilsen,
Thomas

Fra : Christian Epstein

Dato : 14-04-05 11:49

Thomas wrote:

> [...]
> MajorVersion. Ved godt det ikke er et .NET forum, men det kunne jo
> være at der var nogle der kunne svare på det alligevel

Well major OS version finder hvertfald så vidt jeg ved ikke alle linux
og Dos versioner ordentligt (ja der er DOS browsere)...

Andre svar kunne være den ikke var opdateret...

Folk der bruge egne kreationer eller tilrettelser af sources...

MVH
Christian Epstein

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-04-05 13:52

Thomas skrev:

> Ved du forresten hvorfor nogle browsere og OS optræder som "ukendt"?
> Jeg benytter MS net framework indbyggede validering BrowserType og
> MajorVersion.

Så er det nok fordi BrowserCap-filen (på serveren) ikke kender til den
pågældende browser.

> Ved godt det ikke er et .NET forum, men det kunne jo
> være at der var nogle der kunne svare på det alligevel

Der er nok bedre chance for et svar i .net-gruppen:
dk.edb.programmering.dotnet

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 16-04-05 21:11

> Der er nok bedre chance for et svar i .net-gruppen:
> dk.edb.programmering.dotnet

Tak for svar begge to.