Programmør til heroes.dk
Fra : Jeppe Schroll

Dato : 07-04-05 10:55

Jeg søger en kreativ pligtopfyldende programmør, der skal fungere som min
sparringspartner ved vedligeholdelse og videreudvikling af onlinespillet
www.heroes.dk

Krav:
- Ekspert til MS SQL server
- God til ASP
- God til asp.net (c# hvis der skal videreudvikles, det er ikke et
ultimativt krav)
- Kreativ og god forståelse for spillet og dets udviklingsmuligheder
- Evt grafisk forståelse, men ved hvordan det er med programmører
- Binde sig for en længere periode da oplæringen vil tage tid.
- Have tid til projektet (fritid)

Tilbyde:
- Oplæring i hvordan et online spil af heroes's størrelse fungerer
- 2 kraftige server med fuld kontrol hvor nye teknologier kan afprøves.
- Mulighed for at forme spillet i fremtiden
- Lave et spil som mange andre har glæde af
- En god reference til CV'et
- Evt. symbolsk betaling

Hvis du er interesseret så send nogle reference over tidligere projekter, et
kort CV og en kort ansøning til webmaster@heroes.dk

Ansøgningsfrist: søndag den 24. april.

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-04-05 13:35

Jeppe Schroll wrote:
> Jeg søger en kreativ pligtopfyldende programmør, der skal fungere som min
> sparringspartner ved vedligeholdelse og videreudvikling af onlinespillet
> www.heroes.dk

Dit indlæg hører kun hjemme under dk.opslag.stillinger, og ikke resten.

/Anders

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-05 14:15

Anders Matthiessen wrote:

> Dit indlæg hører kun hjemme under dk.opslag.stillinger, og ikke
> resten.

Man kan da også prøve http://af.dk

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-04-05 14:22

Erik Ginnerskov wrote:

> Man kan da også prøve http://af.dk

Næppe, ikke hvis du har læst det hele igennem

"- Evt. symbolsk betaling"

/Anders

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-05 15:19

Anders Matthiessen wrote:

> Næppe, ikke hvis du har læst det hele igennem
>
> "- Evt. symbolsk betaling"

OK, så langt ned læste jeg ikke.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/