Dykning i Kattegatcentret
Fra : Ruth Kjær

Dato : 06-04-05 17:31

Der er sikkert nogle af jer, der allerede har prøvet at dykke i
Kattegatcentret.

Vi overvejer selv, at prøve det om to måneders tid.

Men er det pengene værd, når man allerede har dykket en del - også i
Rødehavet?

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Torben

Dato : 06-04-05 18:14

Nope, men det er en fin oplevelse for konerne M/K at se hvad manden M/K
laver hver weekend

/Torben

Fra : Ruth Kjær

Dato : 09-04-05 05:14

Tak for dit svar. Regnede ikke med at det var det helt store, når man har
lidt dyk på bagen.

Vi skal under alle omstændigheder se Kattegatcentret, og svigerforældrene
vil gerne se os dykke, så det er jo en oplagt mulighed.

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Torben

Dato : 10-04-05 10:57

Bestemt, det er meget sjovt for ikke dykkere at se folk derinde, husk at
give dem nogle kendetegn så de ved hvem der er hvem. Husk også at vandet er
koldt, brrrr.

Mvh. Torben

Fra : Ruth Kjær

Dato : 10-04-05 17:15

Hej Torben

Hvor koldt er koldt - min mand er nemlig liiiiiidt forfrossen?

Fra : Peter Weis

Dato : 10-04-05 20:46

Ruth Kjær wrote:

> Hvor koldt er koldt - min mand er nemlig liiiiiidt forfrossen?

Der er 15 grader. Hvis det bliver varmere, kan fiskene ikke lide det.
Det er jo fisk fra Kategat, som ikke er vant til ægyptiske temperaturer.

mvh
Peter

Fra : Torben

Dato : 10-04-05 21:43

Hmmm. da jeg var der var vandet omkring 6 - 7 grader, men det er måske sæson
afhængigt, jeg var der ultimo januar, alle dykkede i tørdragt.

Mvh. Torben

Fra : Peter Weis

Dato : 11-04-05 17:15

Torben wrote:
> Hmmm. da jeg var der var vandet omkring 6 - 7 grader, men det er måske sæson
> afhængigt, jeg var der ultimo januar, alle dykkede i tørdragt.

Jeg dykkede der i semi-dry i oktober. Ingen af os frøs.

mvh
Peter