Frederikshavn gaskorallerne
Fra : Michael

Dato : 05-04-05 20:36

hvem arrangere ture til gaskorallerne, hvornår og til hvilken pris ?

Fra : Johnny Hyd?n

Dato : 06-04-05 07:42

Det gør vi i Frederikshavn Sportsdykkerklub f.eks.
Gæstepris på vore alm. klubture er omkring 180 kr.
Hvis I er en klub kan I leje hele skibet med skipper, hvis det passer
ind i den øvrige dykkeraktivitet i klubben.
Sigten er dog bedst om sommeren.
www.annabang.dk kan du se oplysninger om klubben samt formandens
kontakt data. Siden er stadig under opbygning.

Fra : Henrik

Dato : 07-04-05 13:32

Jeg har i nogen tid overvejet at lave en dykkertur til gaskorallerne, men da
jeg ikke ved meget om dem, end ikke har en position på dem, har projektet
stået stille.

Er der nogen, som kan hjælpe med en GPS position?

På forhånd tak

/Henrik

Fra : Steen Horshauge

Dato : 07-04-05 14:50

Der er også en anden klub i byen som hedder Koraldyk

Prisen kan du se her http://www.koraldyk.dk/?p=priser.php

Vi laver ture til gæster når det passer dem.

De pæneste og mest kendte er
Hulern: 57° 28,471N 10° 37,365E
Så er der søjlerne nord for Hirtsholmene, der er en ankerbøje om sommeren,
de er mere spredte.
Jeg har 2 positioner
57° 30,508N 10° 35,211E
57° 30,547N 10° 35,236E

Så er der også også en tæt ved hulerne hvor der også er en ankerbøje, de
kaldes pladerne.
57° 28,171N 10° 37,449E der er en lille plet lidt nord for, der er ca 4
meter mellem, hvis man smider klumben første gang man fanger noget på loddet
er det ikke sikkert man finder den store plet.

MVH Steen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-04-05 11:44

Tjek evt. http://www.thebubblingreefs.com ;)