Derbi senda xtreme 30
Fra : Preben

Dato : 05-04-05 14:52

Hej

er der nogen der kender lidt til denne ??

1. syntes der er meget dårlig trækkaft i denne.
2. giver man bundgas dør den næsten ud
3. omdrejningerne ryger i vejret når man skifter gear (ikke når man giver
gas i fri gear)
4. kørte ud over en græs mark det kunne den faktisk ikke trække
5. kører de 35 km den skal men heller ikke mere.
5. hjælp hvad gør jeg her ????

preben

Fra : Charlotte

Dato : 05-04-05 18:41

den er begrænset hele vejen i udstødningen... hvordan er gearingen på den
for og bag?

Fra : Preben

Dato : 05-04-05 18:57

ved det faktisk ikke...
den er leveret tilbage i dag så må forhandleren lige se på den...
han snakkede om at skifte dysen ud påden..

Fra : Preben

Dato : 05-04-05 18:59

glemte lige dette..

citat:
den er begrænset hele vejen i udstødningen
citat slut:

dvs. at man ikke kun kan pille det rør der plejer at sidde i forrøret væk
???

Fra : Charlotte

Dato : 06-04-05 05:08

Jeg var nød til at skifte min til en anden.. fanst først ud af det efter
at
jeg havde ofret 400 på et nyt forrør.

Fra : Preben

Dato : 06-04-05 09:41

Passer en udstøning fra en 45 på en 30 ??
hvilken har du købt og hvor henne ??

Fra : Charlotte

Dato : 06-04-05 11:00

Jeg har en metrakit på.. købt her : http://www.stc-tuning.dk/ men kan se at
de desværre ikke fører den mere. Men ville tro at den de har der hedder big
one er nogenlunde det samme. De nye sendaér plejer at passe reservedele
sammen men spørg hellere for en sikkerheds skyld.
Prøv at geare din knallert, jeg kører med 13 tands foran og 53 bag på, det
giver et godt optræk men også en del på toppen.
Jeg kunne forestille mig at din fra fabrikkens side er gearet som min var
nemlig 12/70 og det kan de altså ikke trække ret godt, men det er jo en
begrænsning der er nem at lave om på.

Fra : RpR

Dato : 06-04-05 11:42

> 1. syntes der er meget dårlig trækkaft i denne.

Den har 4 gear til 30km/t, hvad havde du regnet med?

> 2. giver man bundgas dør den næsten ud

Du HAR vel prøvet at køre den hel varm? Ellers har den for lille dyse.

> 3. omdrejningerne ryger i vejret når man skifter gear (ikke når man giver
> gas i fri gear)

Så lær at skifte gear :-]

> 4. kørte ud over en græs mark det kunne den faktisk ikke trække

En ~90kg tung knallert med 1.2hk er heller ingen crossmaskine.

> 5. kører de 35 km den skal men heller ikke mere.

Må den jo heller ikke.

> 5. hjælp hvad gør jeg her ????

Skift potten ud, evt. gearingen og den kører omkring 80km/t, og sikkert
meget mere ifølge speedometeret.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Preben

Dato : 06-04-05 15:49

> Du HAR vel prøvet at køre den hel varm? Ellers har den for lille dyse.

Der bliver bestilt ny dyse i morgen...

> Så lær at skifte gear :-]

Ja JA jeg er 34 år så jeg ved godt hvordan man skifter gear ) men kan se
du ikke forstod spørgsmålet...

preben