så er den gal igen
Fra : L

Dato : 05-04-05 05:54

Så køes der heksejagt på et barn igen på en fynsk skole .

Alt for mange danske forælder er syge i hovedet .

Tænk at vosken mennsker kan stå frem i tvet og sige en masssse ting der
sikkert passer og at ders små kære ikke kan gå i skole forbi de er bange
eller ham lille ole driller lidt .

Nej det er nok mere ders egen små børn der ikke kan tåle lidt modspil de er
nok nogle små dukker og prinser .

Som alle ved , hvis der har været problemer med lille ole på en anden skole
og det har også kørt i tvet , så skal der ikke meget til før den er gal igen
..

Især ikke hvis forælder presser på for at gøre det meget være end det er .

Så husk på i forælder jers brøn er der også noget galt med det er ikke altid
kun de andre .

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-04-05 07:22

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Så køes der heksejagt på et barn igen på en fynsk skole .

???

Hvad handler det her om?

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 05-04-05 14:37

> Så køes der heksejagt på et barn igen på en fynsk skole .

Du skulle nok have været tidligere i seng du ;)

Fra : L

Dato : 05-04-05 21:12

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skulle nok have været tidligere i seng du ;)

Ja og du skulle have en røvfuld , sammen med de forælder der svinder en
11 år dreng til i tv , og nu kan han ikke passe sin skole .

Fra : Per Jørgensen

Dato : 07-04-05 18:42

> Ja og du skulle have en røvfuld , sammen med de forælder der svinder en
> 11 år dreng til i tv , og nu kan han ikke passe sin skole .

En' dreng skal sku ikke ødelægge en hel klasse. Jeg kender ikke sagen
personligt,
men medierne skriver, at der har været problemer med drengen før, og det
vælger jeg
at tro på. Der må være steder der er mere egnet til at klare problembørn som
ham.

Per.

Fra : benny.dk

Dato : 13-04-05 17:22

Per Jørgensen wrote:

> [...]
> vælger jeg
> at tro på. Der må være steder der er mere egnet til at klare problembørn som

Tja, hvis man havde fulgt med i Fyens Stiftstidende, kunne man bl.a.
læse at forældrene havde fået at vide at en lærer var blev opereret
fordi han havde sprket læren i skridtet.

Reelt var det en øreoperation, som længe havde været planlagt....

Så man skal vist ikek ubetinget tage forældregruppens standpunkt.

Der endnu ikek har læst kompromiet som skulel være påplads idag.

/benny.dk, Der endnu ikek har læst kompromiet som skulel være påplads idag.

Fra : Chr

Dato : 09-04-05 15:32

> [...]
>
> Tænk at vosken mennsker kan stå frem i tvet og sige en masssse ting der
> sikkert passer og at ders små kære ikke kan gå i skole forbi de er bange

så tilbyd dog at Lille Ole kan bo hos dig...hvorfor er det egentligt synd
for et lille asocialt røvhul...og ikke de andre?...