Fixerum=Et værdigt liv???(EB3apr)
Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-05 18:50

Vesterbro vil så gerne være sød ved narkomanerne - men bliver deres liv
meget bedre af at de får fine fixerum???

Der reddes liv, er avisens tomme postulat.

Staten elsker hemmelighedskræmmeri - at metadon gives i juice og drikkes
afsondret bag forhæng, sikrer jo at det kan hældes i flaske der kan sælges
på det sorte marked, og staten gør alt for at FREMME NARKOMANI

Min kampagne for at pisse og skide i et marmeladeglas og gå nøgent hvor det
provokerer muslimerne, er båret af ærlighed-varer-længst ideologi, allermest

Selvfølgelig er der intet at skamme sig over ved at pisse, lorte, elske,
onanere, tage junk - man skal stå ved sandheden.

Åbenhedsidealet kan få springe på, lynhurtigt - men debat fremmer at man
vælger babyskridt i den rigtige retning

Jeg har lige sat skærmbræt op ved indgangen til min have, så ikke
forbipasserende kan se min nøgne solbadning, i den tid hvor der ikke er
blade på buskene. Det er sjovt med sådant gør det selvarbejde.
Hvis man ville gavne narkomanerne så gav man dem et par kvadratmeter et godt
sted i nærlliggende park og nogle materialer og bad dem sammen få skur op at
stå. Men det skal være arkitekttegnet for al godgørenhed er for den
godgørenes skyld

"Så lidt stat som muligt" Nietzsche

Iøvrigt mener jeg at ubemandede Stogstationer skal have hunde til at holde
narkomaner og perkerbander væk, så ikke folk trues på vej til den kollektive
transport

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 03-04-05 20:38

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]
>Stogstationer skal have hunde til at holde
>narkomaner og perkerbander væk, så
>ikke folk trues på vej til den kollektive

FUT: dk.helbred.handicap