Pocketbike reservedele ?
Fra : K

Dato : 02-04-05 20:22

reservedele til sådan en hvor finder man dem i Aalborg ? mangler en ny
tændspole

( det er til en af de velkendte PBA1 som er købt hos www.typhoontoys.dk )

V.H John

Fra : Henning Lund

Dato : 02-04-05 21:27

K skrev:

> reservedele til sådan en hvor finder man dem i Aalborg ? mangler en ny
> tændspole
>
> ( det er til en af de velkendte PBA1 som er købt hos
> www.typhoontoys.dk )

Har forhandleren ikke dem på lager, de praler da ellers på deres
hjemmeside at de er på toppen af kransekagen og man skal passe på
billige efterligninger?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : K

Dato : 02-04-05 22:41

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Har forhandleren ikke dem på lager, de praler da ellers på deres
> hjemmeside at de er på toppen af kransekagen og man skal passe på billige
> efterligninger?

det har de sikkert ...men nu er det ikke dem jeg er ude efter ...men istedet
en forhandler i Aalborg som jeg skriver.

V.H John