Kan jeg downloade delphi full version grat~
Fra : Vincens

Dato : 26-05-01 13:55

Fra : Niels

Dato : 26-05-01 15:38

Just as I expected, Vincens came up with this:

>Hvor kan jeg downloade delphi p=E5 fuld version gratis ??

Det kan du ikke. Men du kan være heldig at ait bibliotek har Alt om Data
fra december 2000, der lå Delphi 4 på.

>--------------Boundary-00=_WR0YIA11VA4000000000

Øhm, hvorfor er der lige pludselig en MIME header og så noget HTML? Hvis
duer rigtig sød så slår du alt hvad der bare *minder* om HTML i
nyhedsgrupper fra!
<http://usenet.dk/>

--
Niels aka. niLLer aka. G4S
<-------------------------<=\ CONTACT /=>---------->

Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 29-05-01 19:12

Niels <nmartin@ispam.com> skrev i en
> Just as I expected, Vincens came up with this:

> Det kan du ikke. Men du kan være heldig at ait bibliotek har Alt om Data
> fra december 2000, der lå Delphi 4 på.

Som ikke må bruges til kommercielt software.

Fra : FreeAll

Dato : 03-06-01 08:22

> Det kan du ikke. Men du kan være heldig at ait bibliotek har Alt om Data
> fra december 2000, der lå Delphi 4 på.

Var det ikke Delphi 3???

Fra : Alex B. P.

Dato : 29-06-01 00:46

Jo, det var lige netop en Delphi 3 Standard Edition (non-commercial licens)

Fra : Bjorn Valstrom

Dato : 29-06-01 04:49

Det var Delphi 4!

Venlig hilsen

Bjørn Valstrøm
beartrack@mobil.dk
beartrack.homepage.dk

Fra : Thomas Due

Dato : 29-06-01 08:15

> [...]
> Jo, det var lige netop en Delphi 3 Standard Edition (non-commercial licens)

Nej Delphi 3 var på jubilæumsnummeret (oktober vistnok) 1998.

Mvh
Thomas Due