Hjælp!!
Fra : Tommy Larsen [ScubaG~

Dato : 01-04-05 18:19

Er der lige en eller anden herinde der kan fortælle mig hvordan f.. man
lægger den der udemærkede Mr. Bends producerede vragpositions
tillægs/temafil ind i Det Levende Søkort ?????????

På forhånd tak

Tommy

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-04-05 18:50

"Tommy Larsen [ScubaGear.dk]" <tommy@[nospam]scubagear.dk> skrev i en
meddelelse news:Uif3e.109035$Vf.4158194@news000.worldonline.dk...
> Er der lige en eller anden herinde der kan fortælle mig hvordan f.. man
> lægger den der udemærkede Mr. Bends producerede vragpositions
> tillægs/temafil ind i Det Levende Søkort ?????????

Så vidt jeg husker fra DLS 1, skal dld filerne ligger i direktoriet Tema ( i
alt fald samme sted som der ligger en dld fil i forvejen). Når de ligger der
er der mulighed for i programmet at vælge tema eksempelvis "dykinfonogle".
Jeg har aldrig prøvet det i DLS 2. Når det kører er det faktisk ret godt når
man kan surfe rundt fra vrag til vrag

Allan Hansen

Fra : Tommy Larsen [ScubaG~

Dato : 01-04-05 20:25

Hej Allan
Lige dén der har jeg prøvet, uden held
Hmm...... kikker på det igen...
men tak !!
Andre ? Henriiiik!!!!

Tommy

Fra : Kalle

Dato : 03-04-05 10:11

Hej Tommy

Du skal ind i Indstillinger i højre side og under indstillinger er der en
knap der hedder tilføj.
Find den *.dll fil der skal ind og vupti...

Hilsen Casper

"Tommy Larsen [ScubaGear.dk]" <tommy@[nospam]scubagear.dk> skrev i en
meddelelse news:59h3e.109057$Vf.4158228@news000.worldonline.dk...

Fra : Tommy Larsen