Arrays og mySQL?
Fra : Valdemar Rørbech

Dato : 01-04-05 17:47

Hej!

Jeg er ved at lave en tournerings-side og i den forbindelse har jeg en
database med deltagerne. Jeg vil gerne i samme database, for hver deltager,
have en liste med referencer til alle de spil som medlemmerne hver især har
været med i.

Kan man have et felt bestående af et array i en (my)SQL-database? Og i
såfald hvordan trækker man array'et ud i ASP? Hvis ikke, hvordan kan man så
ellers implementere samme funktionalitet?

mvh Valdemar.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 21:08

On Fri, 1 Apr 2005 18:46:57 +0200, "Valdemar Rørbech"
<valdemar081@pop.k-net.dk> wrote:

> [...]
>såfald hvordan trækker man array'et ud i ASP? Hvis ikke, hvordan kan man så
>ellers implementere samme funktionalitet?

Der står lidt om arrays her:

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion8.asp

Hvis du har yderligere spørgsmål, så sig til. Men du skal læse dine
records og så lægge dem i dit array, ved hjælp af en løkke.

Mvh. Brian

Fra : Valdemar Rørbech

Dato : 01-04-05 23:35

"Brian B. Christensen" <Brian snabela brinch dot it> wrote in message

> [...]
>
> Hvis du har yderligere spørgsmål, så sig til. Men du skal læse dine
> records og så lægge dem i dit array, ved hjælp af en løkke.

Tak, jeg har fået lavet noget der virker nu, hvor jeg gemmer referencerne i
form af en tekststreng, adskildt af komma'er.

Og tak for det hurtige svar!

mvh Valdemar