Visnings-"mode" i IE
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 30-03-05 13:19

Hej.

Er der en nem måde at se, om IE viser en side i standards- eller quirksmode?

I FF står det under Funktioner -> Sideoplysninger.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-03-05 13:43

Mikkel Z. Herold skrev:

> Er der en nem måde at se, om IE viser en side i standards- eller quirksmode?

Du kan bruge Martin Hintzmanns favelet PageInfo:
<http://hintzmann.dk/articles/favelets/pageinfo/>

(virker både i IE, Opera og Firefox).

> I FF står det under Funktioner -> Sideoplysninger.

Bruger man Web Developer-udvidelsen, kan man også aflæse det via et ikon
i højre side af værktøjslinjen (farvet checkmærke for standardmode, gråt
for quirks mode).
<http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 31-03-05 20:27

On 30-03-2005 14:43 Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Du kan bruge Martin Hintzmanns favelet PageInfo:
> <http://hintzmann.dk/articles/favelets/pageinfo/>

Mange tak - virker perfekt!

> Bruger man Web Developer-udvidelsen, kan man også aflæse det via et ikon
> i højre side af værktøjslinjen (farvet checkmærke for standardmode, gråt
> for quirks mode).

Smart - det havde jeg ikke laght mærke til!

Mvh.

Mikkel