SessionID
Fra : Svend Hjorth

Dato : 29-03-05 20:59

Hej

Jeg anvender en standard rammeside-HTML fra FrontPage. I 2 af rammerne er
der ASP sider.

Jeg får i mange tilfælde åbnet de enkelte sider i forskellige sessions,
dvs,
de får forskellige sessionsID.

Hvad er galt.

Hilsen

Svend

Fra : Svend Hjorth

Dato : 31-03-05 21:34

Her er jeg igen

Jeg har nu konstateret at jeg i de tilfælde hvor jeg anvender en html
kommando form action=ny_fil.asp etc. mister min session, og svaret gives i
en ny session. Hvorfor?
Jeg har testet om clienten accepterer cookies, det gør han.

Jeg oplever aldrig selv fejlen mår jeg arbejder internt på nit ejet
netværk,
hvor webserveren står.

Hilsen

Svend